کرمانشاه- ایرنا- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اعلام برنامه های هفته نیروی انتظامی در استان گفت: برگزاری صبحگاه عمومی این نیرو با حضور استاندار، امام جمعه، فرماندهان نیروهای مسلح و اعضای شورای تامین استان روز شنبه اولین برنامه به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی در استان است.

سردار «علی اکبر جاویدان» روز پنجشنبه به ایرنا افزود: پس از صبحگاه نظامی تعدادی از همکاران، خانواده شهدا و جانبازان مورد تکریم قرار خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: در روز یکشنبه جشنواره ای با عنوان کلانترهای برتر همگام با کل کشور برگزار خواهد شد که در این جشنواره از رییس کلانتری ها و فرماندهان پاسگاه های نمونه تجلیل خواهد شد.  

فرمانده انتظامی کرمانشاه، دیدار با آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه را از برنامه های روز دوشنبه اعلام کرد و گفت: عیادت از بیماران در بیمارستان حضرت ابوالفضل، برگزاری همایش سراسری بانوان فرهنگیار ترافیک و تکریم از خانواده های شهدا از دیگر برنامه های نیروی انتظامی در این روز خواهد بود.

وی اظهار داشت: در روز سه شنبه هفته آینده هم طرح های عمرانی نیروی انتظامی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و مراسم تجلیل از خیرین حوزه امنیت نیز در این روز برگزار خواهد شد.

سردار جاویدان افزود: ملاقات های مردمی در سامانه ۱۹۷ هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری در روز چهارشنبه انجام خواهد شد. در این جلسات همه پلیس های تخصصی و معاونین ما حضور خواهند داشت و با شنیدن مشکلات مردم به رفع این مشکل ها خواهیم پرداخت.

جلسه اندیشه‌ورزی با اساتید دانشگاه در حوزه مسایل اجتماعی استان و برگزاری همایش موتورسواران قانونمند در شهر سنقر از دیگر برنامه‌های روز چهارشنبه خواهد بود که فرمانده انتظامی کرمانشاه به آنها اشاره کرد.

وی در پایان گفت: روز پنجشنبه در راستای تجدید میثاق شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در همه شهرستان‌ها را خواهیم داشت و در آخرین روز هفته نیروی انتظامی هم شاهد حضور حداکثری کارکنان نیروی انتظامی با رعایت پروتکل های بهداشتی در نماز جمعه شهر کرمانشاه خواهیم بود.