ارومیه- ایرنا- فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی دغدغه همیشگی امنیت مردم را دارد، گفت: حضور در جمع پنج استان امن کشور، افتخاری برای پلیس به شمار می رود.

سردار سرتیپ دوم مسعود خرم نیا چهارشنبه شب در پایگاه ثارالله مسجد لطفعلی خان ارومیه افزود: نیروی انتظامی متعلق به همه آحاد مردم است و خدمت به مردم یکی از نعمت های الهی به شمار می رود که خداوند متعال آن را به نیروی انتظامی هدیه کرده است.

وی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی و معاندان و ضدانقلاب صف آرایی کردند تا این استان را ناامن کنند ولی با تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی مردم این استان با آرامش و در امنیت در کنار هم زندگی می کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: در تمامی صحنه هایی که نیروهای انتظامی در آن حضور دارد، مردم در آن مشارکت دارند و این یکی از افتخارات پلیس است.

سردار خرم نیا گفت: مردم باید به عملکرد پلیس نظارت و خوبی ها و کاستی ها را به ما اعلام کنند تا پلیس بتواند به یک پلیس هوشمند و در شان انقلاب اسلامی تبدیل شود.

وی افزود: پلیس آذربایجان غربی با همراهی و مشارکت مردم در همه حوزه ها رشد کرده که باید این امر تقویت شود.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی استانی مرزی است و ۹۶۷ کیلومتر مرز مشترک با سه کشور دارد؛ با این وجود، این استان همواره جزء استان های امن کشور بوده است.