فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی: دشمنان در تلاش برای فاصله انداختن بین ملت و نظام هستند

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: مهمترین هدف دشمنان در مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی، دلسرد کردن مردم از انقلاب و ایجاد شکاف و فاصله بین آنان و نظام است.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم مسعود خرم نیا روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز پاسدار و اعیاد شعبانیه که با حضور شماری از مسوولان محلی این شهرستان در سالن سردار قاسم سلیمانی بوکان برگزار شد، افزود: دشمن به دنبال هدف قرار دادن افکار عمومی مردم است تا با جدا کردن آنان از نظام و از سویی فشار اقتصادی و روانی کشور را با مشکل مواجه سازند.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه دشمن همه نیروهای خود را برای جدایی ملت از نظام پای کار آورده است ولی سربازان امام (ره) و رهبری با تمام توان در برابر دشمنان ایستاده اند و در این مهم نیز قطعا پیروز خواهند شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه اگر مردم به انقلاب و آرمان‌های آن دلبسته نبودند دیگر نیاز نبود دشمن با تمام توان علیه ایران اسلامی توطئه کند، بیان کرد: دشمن در سطح وسیعی از طریق رسانه هایبیگانه به دنبال دروغ و شایعه پراکنی برای رسیدن به اهداف شوم خود است که در چنین شرایطی مردم و مسوولان باید هوشیار باشند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی: دشمنان در تلاش برای فاصله انداختن بین ملت و نظام هستند

 سردار خرم نیا با تبریک روز پاسدار و ایام شعبانیه ادامه داد: با مروری بر تاریخ انقلاب اسلامی و شکل گیری سه نهاد کمیته های انقلاب اسلامی، سپاه و بسیج ظرف ۹ ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی می توان به این نتیجه رسید که امنیت مهمترین جایگاه را در اندیشه های حضرت امام (ره) داشت.

وی اضافه کرد: در جمهوری اسلامی مردم جایگاه ویژه ای دارند از اینرو مسوولان برای خدمت به این مردم باید شب و روز در تلاش و فعالیت باشند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه نیروهای مسلح ائتلاف خدمت به مردم را در کشور ایجاد کرده اند گفت: باید به این جوانان افتخار کرد که برای حفظ امنیت و پایداری از انقلاب و مردم جان خود را نثار کشور می کنند.

وی  با اشاره به خدمات دولت به مردم ادامه داد: بدون شک در آینده نزدیک فقر، تورم و سختی ها از این کشور رخت خواهد بست و در ایران اسلامی شاهد گشایش های ویژه ای خواهیم بود.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی: دشمنان در تلاش برای فاصله انداختن بین ملت و نظام هستند

در این مراسم از پاسداران نمونه شهرستان بوکان با اهدای لوح هایی تجلیل شد.

بوکان با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و ۳۷۲ شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha