تهران - ایرنا - رییس فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی گفت: ارتباط دولت با مردم سبب افزایش اعتماد و امید شهروندان به آینده درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود.

سمیه محمودی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه پژوهش ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مردم به واسطه انتخابات به شکل مستقیم کارگزاران خویش را انتخاب می کنند و این امر در انتخاب رییس جمهوری نیز صدق می کند.

وی گفت: این انتخاب مستقیم شهروندان در تمامی رده ها و عرصه ها همچون شوراهای شهر اسلامی ، مجلس شورای اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری نمود عینی دارد و از سوی دیگر شهروندان هم توقع دارند که با منتخبانشان به راحتی و سهولت ارتباط برقرار کنند. 

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی افزود: شاید ، بسیاری از گره ها و مشکلات مردم با حضور مسوولان نیز برطرف نشود اما همین که آنان در بین آحاد جامعه حضور می یابند سبب ایجاد آرامش می شود.

محمودی ادامه داد: اینگونه ارتباطات بین مردم و مسوولان نظام ، سبب دلگرمی شده و مردم احساس خواهند کرد که آرایی که به صندوق های می ریزند ؛ بیهوده نبوده و همین امر نیز در نهایت سبب توسعه هر چه بیشتر می شود.

سخنگوی کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه آیت الله دکتر ابراهیم رییسی به همراه اعضای دولت خویش ، این سنت حسنه دیدار و ارتباط چهره به چهره با مردم را از ابتدای شکل گیری دولت سیزدهم آغاز کرده و تاکنون نیز تداوم داشته است.

وی یادآور شد: اینگونه دیدارها و  ارتباط دولت با مردم قطعا سبب افزایش امید در کشور می شود و این نکته ای بود که متاسفانه در دولت گذشته مورد غفلت قرار گرفته شد و حتی نمایندگان مجلس که نماینده مردم استان های منتخب خودشان بودند نیز کمتر موفق به دیدار رییس قوه مجریه می شدند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اظهار داشت: ارتباط و دیدار مسوولان با مردم اکنون در تمامی سطوح برقرار است و علاوه بر قوه مجریه ، قوای مقننه و حتی قضاییه نیز اهتمام ویژه بدین امر دارند تا مشکلات مردم را از نزدیک لمس و برای برطرف ساختن آن ، برنامه ریزی دقیق و متقنی داشته باشند.

محمودی گفت: هم اکنون رسانه های معاند نظام با تمام قوا سعی در تخریب چهره نظام در نزد افکار عمومی دارند و اگر چنین ارتباط هایی ما بین مسوولان و مردم صورت نگیرد ، اعتماد به آینده درخشان انقلاب اسلامی کم رنگ تر خواهد شد.

رئیس فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی افزود: حضور دولتمردان و نمایندگان خانه ملت در بین شهروندان علاوه بر افزایش خوشبینی به آینده کشور ، منجر به مشارکت هر چه بیشتر مردم در مسایل مختلف شده که آن هم در نهایت باعث اقتدار هر چه بیشتر ایران اسلامی می شود.