۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 5218
کد خبر: 84518193
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش اعتماد و امید با ارتباط دولت با مردم

۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۱۶
کد خبر: 84518193
افزایش اعتماد و امید با ارتباط دولت با مردم

تهران - ایرنا - رییس فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی گفت: ارتباط دولت با مردم سبب افزایش اعتماد و امید شهروندان به آینده درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود.

سمیه محمودی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه پژوهش ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مردم به واسطه انتخابات به شکل مستقیم کارگزاران خویش را انتخاب می کنند و این امر در انتخاب رییس جمهوری نیز صدق می کند.

وی گفت: این انتخاب مستقیم شهروندان در تمامی رده ها و عرصه ها همچون شوراهای شهر اسلامی ، مجلس شورای اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری نمود عینی دارد و از سوی دیگر شهروندان هم توقع دارند که با منتخبانشان به راحتی و سهولت ارتباط برقرار کنند. 

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی افزود: شاید ، بسیاری از گره ها و مشکلات مردم با حضور مسوولان نیز برطرف نشود اما همین که آنان در بین آحاد جامعه حضور می یابند سبب ایجاد آرامش می شود.

محمودی ادامه داد: اینگونه ارتباطات بین مردم و مسوولان نظام ، سبب دلگرمی شده و مردم احساس خواهند کرد که آرایی که به صندوق های می ریزند ؛ بیهوده نبوده و همین امر نیز در نهایت سبب توسعه هر چه بیشتر می شود.

سخنگوی کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه آیت الله دکتر ابراهیم رییسی به همراه اعضای دولت خویش ، این سنت حسنه دیدار و ارتباط چهره به چهره با مردم را از ابتدای شکل گیری دولت سیزدهم آغاز کرده و تاکنون نیز تداوم داشته است.

وی یادآور شد: اینگونه دیدارها و  ارتباط دولت با مردم قطعا سبب افزایش امید در کشور می شود و این نکته ای بود که متاسفانه در دولت گذشته مورد غفلت قرار گرفته شد و حتی نمایندگان مجلس که نماینده مردم استان های منتخب خودشان بودند نیز کمتر موفق به دیدار رییس قوه مجریه می شدند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اظهار داشت: ارتباط و دیدار مسوولان با مردم اکنون در تمامی سطوح برقرار است و علاوه بر قوه مجریه ، قوای مقننه و حتی قضاییه نیز اهتمام ویژه بدین امر دارند تا مشکلات مردم را از نزدیک لمس و برای برطرف ساختن آن ، برنامه ریزی دقیق و متقنی داشته باشند.

محمودی گفت: هم اکنون رسانه های معاند نظام با تمام قوا سعی در تخریب چهره نظام در نزد افکار عمومی دارند و اگر چنین ارتباط هایی ما بین مسوولان و مردم صورت نگیرد ، اعتماد به آینده درخشان انقلاب اسلامی کم رنگ تر خواهد شد.

رئیس فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی افزود: حضور دولتمردان و نمایندگان خانه ملت در بین شهروندان علاوه بر افزایش خوشبینی به آینده کشور ، منجر به مشارکت هر چه بیشتر مردم در مسایل مختلف شده که آن هم در نهایت باعث اقتدار هر چه بیشتر ایران اسلامی می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha