گنبدکاووس - ایرنا - تیم شهرداری گنبدکاووس در نخستین بازی خانگی و دومین بازی از لیگ برتر والیبال مردان کشور جام سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با نتیجه سه بر ۲ مغلوب تیم سایپا تهران شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس عصر چهارشنبه در دومین بازی خود درسالن المپیک این شهر میزبان سایپا تهران بود و با ارائه بازی ضعیف در همان دقایق ابتدایی گیم نخست ۶ امتیاز از حریف عقب افتاد و همین امر سبب شد تیم میهمان با استرس کمتری به بازی بپردازد و موفق شد در پایان با نتیجه ۲۵ بر ۱۳ برتری خود را به میزبان تحمیل کند.

شهرداری‌ گنبدکاووس در گیم دوم بازی اما چهره متفاوتی از خود به نمایش گذاشت و از میهمان پیش افتاد و در پایان نیز با امتیاز ۲۵ بر ۲۳ به برتری رسید.

گیم سوم این بازی از سوی ۲ تیم برابر پیش رفت و آنها تا امتیاز ۱۸ برابر پیش رفتند اما تیم شهرداری گنبدکاووس با دفاع روی تور بهتر و دریافت‌های مناسب از میهمان خود پیشی گرفت و در پایان با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ این ست را نیز به سود به پایان رساند.

تیم شهرداری گنبد در گیم چهارم بازی نیز خوب پیش رفت و در دقایقی اختلاف خود را به سه امتیاز رساند اما با اشتباه برخی بازیکنان خود به تیم حریف اجازه داد تا با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ این ست را به سود خود به پایان برساند.

سایپای تهران در گیم پایانی از همان ابتدا سوار بر بازی بود و ۵ امتیاز اختلاف را بدست آورد و در نهایت نیز با کسب نتیجه ۱۵ بر ۱۰ در این گیم و در مجموع با نتیجه سه بر ۲ پیروز میدان شد.

در این بازی مهدی نویدی‌نو و میثم پارسه به ترتیب به‌عنوان داوران اول و دوم به قضاوت پرداختند و علی اصغر حاجی کاظمی و اصغر درفش کاویان نیز به ترتیب به‌عنوان ناظر داوری و ناظر فنی از سوی فدراسیون حضور داشتند.

تیم شهرداری گنبدکاووس در هفته سوم این رقابت‌ها یکشنبه هفته آینده / ۹ آبان/ باید در اصفهان به مصاف تیم فولاد مبارکه سپاهان برود.