تهران- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال اکسون، گفت: در بازی برابر مهرام تاوان اشتباهات خودمان را دادیم و جریمه شدیم.

البرز آب‌کناری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: در بازی برابر مهرام خیلی خوب بودیم و در بیشتر دقایق بازی بر همه چیز تسلط داشتیم اما در لحظات پایانی بازی تمرکزمان را از دست دادیم و همین اشتباه منجر شد نتیجه برد را با باخت عوض کنیم که تاوان سخت و سنگینی بود.

وی ادامه داد: شاید در این بازی اگر کمی شانس با ما همراه بود و پرتاب هایمان وارد سبد می شد، الان تیم برنده، ما بودیم. آنچه مهم است این بود که تمام تلاشمان را کردیم که یک بازی زیبا، محکم و تماشایی را در زمین بازی به نمایش بگذاریم که در این راه موفق بودیم و باید در ادامه لیگ نیز با برطرف کردن اشتباهاتمان در مسیر موفقیت گام برداریم.

سرمربی تیم بسکتبال اکسون یادآور شد: به دلیل شرایط لیگ، مسابقات در دو گروه ۸ تیمی برگزار می شود که این مشکلاتی را ایجاد می کند. به نظرم بیشتر مربیان دوست داشتند بازی‌ها به صورت رفت و برگشت باشد و این دو گروه شدن کمی کار را سخت می‌کند. البته این شرایط برای همه وجود دارد و باید خودمان را با آن وقف دهیم اما امیدوارم با واکسینه کردن همه جامعه هر چه زودتر به روال عادی باز گردیم. 

آب‌کناری به شرایط تیم خود اشاره کرد و افزود: اکسون تیمی جوان و با انگیزه است که همه بازیکنان آن زیر ۲۱ سال سن دارند، امیدوارم در ادامه راه بتوانیم به چرخه بازیکن سازی در بسکتبال ایران کمک کنیم و بتوانیم اهداف خود را نیز محقق کنیم.

جدال تیم‌های مهرام و اکسون در چارچوب رقابت های لیگ برتر بسکتبال با نتیجه ۷۰ بر ۶۶ به سود مهرام خاتمه یافت. اکسون در این دیدار در کوارترهای اول و سوم با نتایج ۱۴ بر ۹ و ۲۵ بر ۲۲ از حریف پیش افتاد و مهرام نیز در کوارترهای سوم و چهارم با نتایج ۱۴ بر ۱۲ و ۲۵ بر ۱۵ حریف را شکست داد.

اکسون فردا یکشنبه ۹ آبان ماه از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف تیم رعد پدافند هوایی تهران می‌رود. این بازی از گروه ب رقابت‌های لیگ برتر و در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود. 

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در دو گروه هشت تیمی برگزار می شود که در گروه الف لیگ برتر بسکتبال تیم‌های شهرداری گرگان، صنعت مس کرمان، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، کاله، نظم آوران سیرجان، نیروی زمینی تهران و خانه بسکتبال خوزستان حضور دارند.

در گروه ب نیز تیم های شیمیدر قم،مهرام تهران، اکسون تهران، آویژه صنعت پارسا مشهد، فولاد مبارکه سپاهان، رعد پدافند هوائی تهران، صنایع هرمزگان و صنعت مس رفسنجان قرار دارند.