تهران- ایرنا- بازیکن تیم بسکتبال اکسون گفت: در بازی با مهرام اسیر تجربه بازیکنان این تیم شدیم و همین مساله کافی بود تا پیروزی ارزشمندی که حاصل شده بود با باخت عوض شود.

علی کاشانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: آنهایی که از نزدیک بازی ما با مهرام را دیدند شاهد هستند هر دو تیم یک بازی زیبا و جذاب را به نمایش گذاشتند، دیداری که تا لحظات پایانی به نفع ما بود اما در چند دقیقه آخر همه چیز عوض شد و مهرام با جبران فاصله امتیازی در نهایت به برتری دست یافت.

وی ادامه داد: نباید از یک واقعیت به راحتی بگذریم؛ تیم مهرام از بازیکنان باتجربه و حرفه ای بهره می برد، کادر فنی این تیم هم نیاز به تعریف و تمجید ندارد و همه می دانند کادر فنی این تیم در چه سطح و کیفیتی قرار دارد. از آن طرف اکسون تیمی بسیار خوب، جوان، با انگیزه و برخوردار از مربیانی پرتلاش است و همین مسائل باعث شد دیدار ما آنقدر جذاب و تماشایی باشد. 

بسکتبالیست اکسون خاطر نشان کرد: بدون شک در ادامه راه تیم ما به هماهنگی بیشتری خواهد رسید و می توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. البته منتظر هم هستیم تا بازیکن خارجی مورد نظر کادر فنی هم به ترکیب تیم اضافه شود که در آن صورت شرایط‌ ما به مراتب بهتر می شود. 

جدال تیم های مهرام و اکسون در چارچوب رقابت های لیگ برتر بسکتبال با نتیجه ۷۰ بر ۶۶ به سود مهرام خاتمه یافت. اکسون در این دیدار در کوارترهای اول و سوم با نتایج ۱۴ بر ۹ و ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد و مهرام نیز در کوارترهای سوم و چهارم با نتایج ۱۴ بر ۱۲ و ۲۵ بر ۱۵ حریف را شکست داد.

رقابت های لیگ برتر بسکتبال در دو گروه هشت تیمی برگزار می شود که در گروه الف لیگ برتر بسکتبال تیم های شهرداری گرگان، صنعت مس کرمان، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، کاله، نظم آوران سیرجان، نیروی زمینی تهران و خانه بسکتبال خوزستان حضور دارند.

در گروه ب نیز تیم های شیمیدر قم،مهرام تهران، اکسون تهران، آویژه صنعت پارسا مشهد، فولاد مبارکه سپاهان، رعد پدافند هوائی تهران، صنایع هرمزگان و صنعت مس رفسنجان قرار دارند.