تهران - ایرنا - کاپیتان تیم بسکتبال پدافند هوایی تهران گفت: برای مشخص شدن عیار لیگ خیلی زود است اما در همین سه هفته اخیر می‌توان گفت هیچ نتیجه‌ای از قبل قابل پیش بینی نیست و همه تیم‌ها برای برد و موفقیت به زمین می‌آیند.

عدنان دورقی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: رقابت های لیگ برتر بسکتبال در دو گروه هشت تیمی برگزار می شود و حضور این تعداد تیم باعث شده سطح کیفی لیگ نسبت به دوره های قبلی متفاوت باشد. با این که خیلی زود است در خصوص عیار و ارزش کیفی لیگ صحبت کنیم اما در همین بازی های انجام شده می بینیم نتایجی رقم خود که کارشناسان بسکتبال تصورش را هم نمی کردند.

وی ادامه داد: در این هفته شاهد بودیم تیمی مانند مس در برابر شهرداری گرگان با برد زمین بازی را ترک می کند و اکسون نیز در لحظات پایانی بازی نتیجه برد را با باخت آنهم برابر تیم باتجربه مهرام واگذار می کند. ما هم برابر نماینده مشهد و بر خلاف پیش بینی هایی که از قبل می شد برنده میدان شدیم و همه این ها نشان می دهد هیچ نتیجه ای از قبل  قابل پیش بینی نبوده و همه تیم ها برای موفقیت راهی زمین می شوند.  

 کاپیتان تیم بسکتبال پدافند هوایی تاکید کرد: باید این نکته را یادآور شوم که ما خیلی سخت کار و تمرین می کنیم، در بازی برابر آویژه صنعت از همان دقایق ابتدایی برای برد جنگیدیم، در دفاع خوب بودیم و در طول بازی سعی کردیم از هر فرصتی به بهترین شکل ممکن بهره ببریم. ما تیمی نظامی هستیم و از شرایط خاصی بهره می بریم. تمام بازیکنان ما سرباز هستند اما امسال بازیکنان خوبی را به خدمت گرفتیم که این در روند صعودی تیم موثر است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.  

گفتنی است تیم رعد پدافند هوایی تهران در دیداری غیرقابل پیش بینی با نتیجه ۷۱ بر ۶۶ تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا مشهد را شکست داد.

رعد پدافند کوارترهای دوم و سوم را با نتایج ۱۹ بر ۹ و ۲۶ بر ۱۷ را از آن خود کرد و آویژه صنعت پارسا مشهد نیز کوارترهای اول و چهارم را با نتایج ۲۰ بر ۱۵ و  ۲۰ بر  ۱۱  را به سود خاتمه داد.

رقابت های لیگ برتر بسکتبال در دو گروه هشت تیمی برگزار می شود که در گروه الف لیگ برتر بسکتبال تیم های شهرداری گرگان، صنعت مس کرمان، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، کاله، نظم آوران سیرجان، نیروی زمینی تهران و خانه بسکتبال خوزستان حضور دارند.

در گروه ب نیز تیم های شیمیدر قم، مهرام تهران، اکسون تهران، آویژه صنعت پارسا مشهد، فولاد مبارکه سپاهان، رعد پدافند هوائی تهران،  صنایع هرمزگان و صنعت مس رفسنجان قرار دارند.