تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز گفت: به این نتیجه رسیدیم که سازمان لیگ تبلیغات محیطی را انجام دهد؛ نمی‌شود که تبلیغات دور زمین را هر باشگاه برای خودش انجام دهد.

به گزارش ایرنا، رسول فلاح امروز چهارشنبه درباره جلسه برگزار شده در سازمان لیگ برای ماجرای تبلیغات محیطی بین مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری و مسوولان سازمان لیگ، اظهار داشت: ما تیم تازه صعود کرده به لیگ برتری هستیم و در جمع مدیران لیگ برتری نبودم. بیشتر سعی کردم شنونده باشم. اگر اختلاف نظری هم هست برای پیشرفت فوتبال است و این کاملا طبیعی است. در خصوص جلسه باید بگویم که در چند سال اخیری که در فوتبال حضور دارم این جزو جلسات بسیار خوب بود.

وی در ادامه افزود: فکر می‌کنم مدیران عامل سه چهار باشگاه نیامده بودند. مدیران باشگاه‌های گل‌گهر، هوادار و تراکتور نیامده بودند. اینجا مخالف و موافق نداریم و دنبال این بودیم که راندمان کار را بالا ببریم. می‌خواستیم حق فوتبال را بگیریم. یک بحث درباره مجوز حرفه‌ای بود که خیلی برای آینده فوتبال ما خوب بود. درباره تبلیغات محیطی هم از قبل سازمان لیگ متولی آن بود. بیشتر اعضا موافق بودند که با سازمان لیگ همکاری داشته باشیم تا راهکار بهتر ارائه شود. آخر به این نتیجه رسیدیم که سازمان لیگ تبلیغات محیطی را انجام دهد. نمی‌شود که تبلیغات دور زمین را هر باشگاه خودش انجام دهد. وضعیت ما مثل تیم‌های خارجی نیست و باید به داشته‌های خودمان قانع باشیم.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز، گفت: واژه‌ای داریم به نام نفاق و واژه‌ای داریم به نام وفاق. باید با یک نگاه مثبت به هم نگاه کنیم. اینکه جلوی شما چیزی بگویم و ۲ دقیقه بعد حرفم را عوض کنم اصلا خوب نیست. آخر جلسه همین شد و قرار بر وفاق شد تا بتوانیم حق فوتبال را بگیریم و بتوانیم حقمان را از صدا و سیما بگیریم. بحث اصلی ما صدا و سیما است. اختلاف سلیقه باعث رشد فوتبال می‌شود. قرار شد کارگروهی که از قدیم داشتند تقویت شود و چند نفر اضافه شوند و این کارگروه با کیفیت بهتر این کار را جلو ببرند. اینجا مجلس نیست که موافق و مخالف داشته باشد. طرح مصطفی آجورلو این بود که هر باشگاه خودش این کار را انجام دهد اما نظر نهایی این شد که مانند قدیم سازمان لیگ این کار را انجام دهد.