سرمربی تیم فجرسپاسی: به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم
علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فجر

شیراز-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه برای تیم استقلال تهران احترام قائل هستم، اعلام کرد: بازیکنان سخت کوشی داریم و به راحتی به هیچ تیمی باج نخواهیم داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اصغر کلانتری عصر پنجشنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی با استقلال تهران گفت: حریف، تیم خوبی است که سه بازی گذشته خود را با بُرد پشت سر گذاشته است و از کیفیت بازی آنها آگاهیم.

وی اضافه کرد: در آن سوی میدان هم تیم فجر سپاسی است که در سه بازی گذشته هر چند ۲ باخت داشته اما براساس تایید کارشناسان فوتبال بازیکنان ما شایستگی های خود را نشان داده و بازی های با کیفیتی انجام داده اند.

 کلانتری ادامه داد: قطعا هر ۲ تیم بازی جاندار  و تاکتیکی به نمایش خواهند گذاشت و بازیکنان ما هم این توانایی را دارند  که حتی ۱۲۰ دقیقه بازی کنند، آنها می جنگند تا خود را نشان دهند.

وی گفت:  شهرام گودرزی و رضا خانی ۲بازیکن مصدوم ما هستند  که به این بازی نمی رسند اما سایربازیکنان آماده این بازی هستند.      

سرمربی تیم فجرشهید سپاسی در ادامه از فرمانده سپاه فجر فارس تشکر کرد و افزود : تمام مجموعه باشگاه از مدیرعامل گرفته تا دیگر اعضا می کوشند که تیم بسیار خوبی در لیگ برتر داشته باشیم و از رسانه ها هم که حمایت می کنند، سپاسگزاریم .

دیدار این ۲ تیم از نگاه آمار در لیگ برتر
فجر و استقلال پیش از این در لیگ برتر کلا ۲۴ بازی با هم برگزار کردند که حاصل آن ۱۲ بازی استقلال برده، ۹ بازی مساوی شده و سه بازی هم فجر به سود خود تمام کرده است، این در حالی است که فجریها در پایان لیگ برتر دوره سیزدهم با سطح اول فوتبال ایران خداحافظی کردند و پس از هشت سال به لیگ برتر دوره ۲۱ رسیدند.

دیدار تیم های استقلال تهران و فجرشهید سپاسی شیراز ساعت ۱۶ جمعه ۱۴ آبان ماه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.

 هم اینک در جدول رده بندی پس از انجام سه بازی، سپاهان و استقلال با ۹ امتیاز، اول و دوم هستند،گل گهرسیرجان و آلومینیوم اراک هم با هفت امتیاز دوم و سوم هستندو تیم فجر هم با سه امتیاز نهم است .

در رقابت های فوتبال لیگ برتر ایران ۱۶ تیم حضوردارند که پس از انجام ۳۰بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب خواهند کرد و ۲ تیم  انتهای جدول هم راهی دسته یک می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha