ساری - ایرنا - تیم فوتبال زندی‌بتن کلاردشت در دیداری خانگی مقابل فولاد زرند ایرانیان شکست خورد و پنجمین باخت فصل را پذیرفت.

به گزارش ایرنا، هفته نهم لیگ برتر فوتسال ایران امروز با برگزاری سه دیدار آغاز شد که در یکی از این دیدارها تیم فوتسال زندی‌بتن کلاردشت میزبان فولاد زرند ایرانیان شد و نتیجه را ۳ -۲ واگذار کرد. زندی‌بتن که نخستین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند، برای دومین بار در این فصل در سالن بعثت کلاردشت به مصاف حریفان خود رفت و باز هم شکست خورد تا دومین باخت خانگی و پنجمین باخت فصل این تیم ثبت شود.

زرندی‌ها توانستند در نیمه نخست بازی دو گل وارد دروازه زندی‌بتن کنند و از مهمان پیش بیفتند.  اما برتری تیم مهمان تا پایان نیمه دوام نداشت و زندی‌بتن با گل‌های مهدی دهقان‌نژاد و شهرام شریف‌زاده بازی را به تساوی کشاند. تیم مهمان در نیمه دوم توانست گل برتری را به ثمر برساند و از میزبان پیش بیفتد که در نهایت بازی با برد فولاد زرند پایان یافت.

این بازی دومین دیدار زندی بتن در سالن بعثت کلاردشت در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر بود. کلاردشتی‌ها که مسابقات لیگ دو و لیگ یک در این سالن را به راحتی واگذار نمی‌کردند، اکنون دو بازی خانگی را در این سالن واگذار می‌کنند.

زندی‌بتن بازی هفته هشتم را در مشهد مقابل فرش‌آرا برگزار کرد که توانست با تساوی ۲ -۲ یک امتیاز از این دیدار خارج از خانه کسب کند.

تیم کلاردشتی با این شکست ۹ امتیازی باقی ماند و فعلا تا پیش از برگزاری سایر مسابقات هفته نهم در رتبه هشتم جدول قرار دارد.