ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان‌غربی امروز، دوشنبه هم پای درد دل مردم در سامانه سامد نشست و هم رو در رو با برخی از شهروندان به گفت و گو پرداخت تا اگر هم قدمی برای رفع مشکلات نتوان برداشت، حداقل گوش شنوایی برای مردم نیازمند باشد.

به گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان که هنوز چند هفته ای از حضورش در ساختمان استانداری آذربایجان غربی نمی گذرد، تصمیم گرفت که در کنار معاونان و مدیران کل که در سامانه ۱۱۱ پذیرای سخنان و مشکلات شهروندان هستند، خودش هم در این سامانه حاضر شده و شخصا برخی مشکلات را شنوا باشد.

این حضور، امروز صبح در اولین روز آذرماه محقق شد و معتمدیان به همراهی برخی مدیران و البته دفتر و خودکار خودش، در سامانه سامد حاضر شد و پای درد دل و مشکلات مردم نشست.

در این دیدارهای تلفنی، استاندار آذربایجان غربی ضمن آگاهی بیشتر از مسائل و مشکلات مردم، ضمن اطلاع از مسائل و مشکلات مردم، نسبت به حل و فصل سریع آنها از طریق برقراری ارتباط با مدیران دستگاه های مربوطه اقدام کرد.

همچنین صبح امروز استاندار آذربایجان غربی در دیدار چهره به چهره با تعدادی از مردم استان از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را بررسی و دستورات لازم را برای حل مشکلات آنان صادر کرد.

سامانه سامد، سامانه ای با شماره ۱۱۱ است که شهروندان می توانند به صورت مستقیم مشکلات خود را با مسوولان در میان بگذارند.