مشهد- ایرنا- رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: توجه به نقطه نظرات دانشجویان در فرایند مدیریت دانشگاه و عملکرد استادان جزء سیاست مدیریتی این دانشگاه است و مسوولان دانشگاه باید پاسخگوی مطالبات دانشجویان باشند.

دکتر محسن مرادی روز سه شنبه در نشست صمیمی با تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد که روز سه شنبه ۱۶ آذر همزمان با روز دانشجو در سالن اجتماعات دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه برگزار شد افزود:برقراری تعامل تشکل‌های دانشجویی با امور مالی و حوزه ممیزی اسناد باعث رفع سوء تفاهمها می‌شود.

وی ادامه داد: بخشی از مسایل مالی موجود، ناشی از بوروکراسی فضای دانشگاه است و در جهت حذف آنها اقداماتی انجام شده که اثر بخشی آن نیازمند زمان است و در تمامی امور باید صرفه اقتصادی دانشگاه در نظر گرفته شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: تمامی استادان با نظارت و گزینش استخدام شده‌اند و فعالیت‌های آنان رصد می‌شود ولی با توجه به حضور ۳۰ هزار دانشجو و برگزاری تعداد زیادی کلاس مجازی امکان نظارت از نزدیک وجود ندارد و با استادان غیر ارزشی برخورد خواهد شد.

مرادی در خصوص چگونگی برگزاری امتحانات افزود: تا پایان همین هفته نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم اعلام خواهد شد.

در این جلسه، نمایندگان نهادها، کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به بیان مشکلات و مطالبات خود پرداختند.

حضور خادمان بارگاه رضوی در روز دانشجو در این جلسه، از جمله برنامه‌هایی بود که مورد استقبال دانشجویان و مسوولان دانشگاه قرار گرفت.