اولویت دانشگاه حل مسائل جامعه است

مشهد- ایرنا- رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر حل مسائل و مشکلات جامعه اولویت این دانشگاه است.

به گزارش روز چهارشنبه دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، دکتر محسن مرادی در مراسم تکریم و معارفه معاونان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، مهارت و انگیزه، تمایل به انجام کار و تکنولوژی را سه عامل موفقیت هر سازمان برشمرد و افزود: اکنون اولویت‌های دانشگاه نسبت به قبل تغییر اساسی یافته و نگاه به جامعه و مسائل آن و پاسخگویی به نیازهای جامعه اولویت نخست دانشگاه است.

وی با تاکید بر اینکه برای یک سازمان پیشرو همه افراد مهم و سهیم هستند و هیچ نیرویی نباید دستکم گرفته شود، ادامه داد: اگرافراد سازمان با مهارت و انگیزه کار و تلاش کنند آن سازمان بخوبی به اهداف خود دست می‌یابد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با قدردانی از زحمات دکتر سعید خیاط مقدم معاون پیشین پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مشهد دکتر جواد بهارآرا را به عنوان معاون جدید پژوهشی این دانشگاه معرفی کرد.

اولویت دانشگاه حل مسائل جامعه است

وی همچنین با قدردانی از دکتر علی اصغر یساقی معاون پیشین دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد دکتر رضا عباسپور را به عنوان سرپرست این معاونت معرفی نمود.

اولویت دانشگاه حل مسائل جامعه است

مرادی همچنین از زحمات دکتر مهدی یعقوبی معاون پیشین آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد قدردانی و دکتر علی اصغر یساقی را به عنوان معاون جدید معرفی نمود.

اولویت دانشگاه حل مسائل جامعه است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha