مشهد- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد گفت: درست است که در نیم فصل نخست رتبه خوبی کسب نکردیم اما گذشته سپری شده است و چشم ما به آینده است و تلاش می‌کنیم به وضعیت بهتری برسیم.

سرجان ایوانویچ روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اینک خود را برای بازی با تیم‌های صنعت مس رفسنجان و اکسون تهران آماده می‌کنیم تا مقابل آنها بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم خود را به عنوان یکی از تیم‌های خیلی خوب لیگ مطرح کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد گفت: بازیکنان بومی خوبی در تیم ما هستند و به آنها اعتماد کامل داریم امیدواریم بتوانند نقش خود را به خوبی در تیم ایفا کنند و به نتایج بهتری در نیم فصل دوم دست پیدا کنیم.

نبوشا کنژویچ سرمربی سابق و صربستانی تیم آویژه صنعت پارسای مشهد پنجم آذر ماه از سمت خود استعفا داد.

تیم آویژه صنعت با سرمربیگری کنژویچ از مجموع ۶ بازی ۲ پیروزی و چهار باخت کسب کرد و بعد از استعفای وی ایوانویچ سرمربی اسبق آویژه صنعت بار دیگر به عنوان سرمربی انتخاب شد.

تیم بسکتبال آویژه صنعت در یک بازی عقب افتاده از نیم فصل نخست لیگ برتر بسکتبال با سرمربی جدید خود دیروز در دیدار با صنعت مس رفسنجان با نتیجه ۷۸ بر ۷۳ به پیروزی رسید.

این تیم در نخستین بازی دور برگشت مسابقات لیگ برتر که به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود فردا با تیم صنعت مس رفسنجان بازی می‌کند و روز شنبه بیستم آذر با تیم اکسون تهران مسابقه خواهد داشت.

تیم آویژه صنعت در مسابقات لیگ برتر در گروه "ب" با تیم‌های شیمیدر قم، مهرام، رعد پدافند هوایی، فولاد مبارکه سپاهان، صنعت مس رفسنجان، اکسون تهران و صنایع هرمزگان همگروه است.

در گروه الف نیز تیم‌های شهرداری گرگان، نظم آوران سیرجان، کاله، صنعت مس کرمان، ذوب آهن اصفهان، پالایش نفت آبادان، خانه بسکتبال خوزستان و نیروی زمینی تهران حضور دارند.