مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال در مشهد آغاز شد

مشهد- ایرنا- رییس هیات بسکتبال خراسان رضوی گفت: مسابقات گروه"H " لیگ دسته یک بسکتبال به میزبانی مشهد آغاز شد.

مجید ولی‌پور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عصر امروز در نخستین مسابقه گروه"H" تیم مهرام تهران با تیم خانه بسکتبال شاهرود و در دومین مسابقه نیز آویژه صنعت پارسای مشهد با خانه بسکتبال بابل مسابقه خواهند داد.

وی ادامه داد: فردا نیز مسابقه تیمهای خانه بسکتبال بابل با مهرام تهران و آویژه صنعت پارسای مشهد با خانه بسکتبال شاهرود برگزار می‌شود.

رییس هیات بسکتبال خراسان رضوی با بیان این که این مسابقات تا سوم دی ماه ادامه دارد گفت: روز جمعه هفته جاری نیز خانه بسکتبال بابل با خانه بسکتبال شاهرود دیدار می‌کند و آویژه صنعت پارسا با مهرام تهران مسابقه خواهد داد.

ولی‌پور افزود: در لیگ دسته یک بسکتبال ۳۳ تیم حضور دارند که مسابقات آنها در هفت گروه چهار تیمی و یک گروه پنج تیمی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به جز آویژه صنعت، ۲ نماینده دیگر بسکتبال استان هم در لیگ دسته یک حضور دارند که یکی تیم پاسارگاد نوین مشهد است که با تیمهای کاله مازندران، دانش فراز البرز و خانه بسکتبال اسلامشهر در گروه "B" هم تیمی است و دیگری تیم خانه بسکتبال خراسان رضوی است که با تیمهای سپیدرود رشت، عقاب تهران و کاله تهران در گروه "D" هم‌گروه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha