شیراز-ایرنا- پرستاران بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز در آیینی به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار تجلیل شدند، بیمارستانی که از آغاز شیوع کرونا، بیمارستان مرجع درمان کووید ۱۹ و پذیرنده بیماران از پنج استان بود.

بنا بر گزارش روز جمعه دفتر نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی،  علیرضا پاک فطرت رئیس مجمع نمایندگان استان فارس ضمن حضور در این آیین، از زحمات پرستاران قدردانی کرد.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب و روز پرستار، از زحمات و خدمات شبانه‌روزی پرستاران و تمامی کادر درمانی در عرصه مبارزه با  کرونا و خدمت به مردم و بیماران قدردانی کرد.


پاک فطرت اظهار داشت: به راستی زبان ناتوان است از بیان رشادت‌های پرستاران و تمامی کادر درمانی کشور که در تمام این مدت جهاد کردند و بار سنگین حفاظت از سلامت مردم بزرگ ایران را بر دوش کشیدند و تعدادی از آن‌ها نیز در این راه به شهادت رسیدند.
وی خاطرنشان کرد: نام شهدای سلامت همواره به بزرگی و فداکاری در اذهان ایرانیان ثبت و ضبط است.
رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس افزود: تقدیر از زحمات ایثار و جانفشانی مجموعه پرستاری و درمانی، وظیفه همگانی است؛ زیرا در این شرایط سخت و طاقت‌فرسا نیز حامی و حافظ سلامت مردم و بیماران هستند.
این نماینده مجلس تاکید کرد: احساس تکلیف و وظیفه می‌کنیم و برای رفع چالش‌ها و نیازمندی‌های حوزه سلامت و حقوق پرسنل، پیگیری مطالبات و پرداختی کارکنان در سطح کشور، تبدیل نیروهای شرکتی و طرحی نهایت تلاشمان را به کار خواهیم گرفت.
  رئیس بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت بانوی صبر و استقامت حضرت زینب و روز پرستار، بیان کرد: حضور نماینده محترم شریف شیراز در جمع کارکنان بیمارستان به همه ما به ویژه پرستاران تلاشگر در راه خدمت به مردم و مبارزه با بیماری کرونا، دلگرمی و انگیزه‌ای مضاعف می‌بخشد.
علی‌اکبر کدیور گفت:  همکاران ما در عرصه بهداشت و درمان بدون ترس از کرونا، شجاعانه و صادقانه بیماران خدمات‌دهی نموده و موجب سربلندی دانشگاه شده‌اند که علاوه بر شهرستان‌های استان فارس و شیراز از استان‌های همجوار نظیر خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و همچنین استان کرمان نیز بیماران کرونایی داشتیم و خدا را شاکریم که مقام بزرگی در کشور به دلیل خدمات به بیماران کرونایی، کسب کرده‌ایم.
کدیور ادامه داد: در ایام شیوع کرونا بیشتر همکاران ما مخصوصا قشر زحمتکش پرستار به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند اما پس از بهبودی دوباره به سنگر خدمت‌رسانی به بیماران برگشته‌اند.