تهران- ایرنا- بحران کرونا تعدادی از بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس را تحت تاثیر قرار دارد؛ در بسته ورزشی ایرنا در ۲۵ آذرماه ۱۴۰۰ به این موضوع و همچنین رکوردشکنی دختر وزنه‌بردار دسته فوق سنگین ایران در مسابقات قهرمانی جهان پرداخته شده است.

به گزارش ایرنا، افزایش موارد ابتلا به سویه جدید کرونا(اُمیکرون) در لیگ برتر انگلیس، باردیگر منجر به تعویق تعدادی از دیدارها شده است؛ در بیست و پنجمین روز آذرماه همراه باشید تا مروری بر اخبار مهم ورزش ایران و جهان داشته باشیم.

توضیح وکیل باشگاه گل‌گهر در مورد بازیکن گابنی

 وکیل باشگاه گل‌گهر سیرجان در مورد بازیکن گابنی این تیم گفت: فدراسیون سوابق او را تایید و سازمان لیگ نیز کارت بازی را صادر کرده و این به معنای مجوز بازی است. مشروح این خبر را  اینجا می‌خوانید.

ترکیب منتخب هفته دهم لیگ برتر؛ بازگشت پرسپولیس

در ترکیب منتخب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران شاهد حضوپر تعداد پرسپولیسی‌ها هستیم. متن این خبر را اینجا می‌خوانید.

رضوانی: پیشرفت شناگران کشورمان باید با رکوردهای داخلی مقایسه شود

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: باید پیشرفت شناگرانمان را نسبت به رکوردهای قبلی خودمان بررسی کنیم و نباید توقع معجزه از آنها داشته باشیم. مشروح این خبر اینجا قابل مشاهده است.

اعتراض فدراسیون وزنه برداری ایران به میزبان مسابقات جهانی

اشتباه رخ داده در هنگام پخش سرود جمهوری اسلامی ایران جریان مراسم اهدای مدال دسته ۱۰۲ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در تاشکند، فدراسیون وزنه برداری ایران در نامه ای رسمی اعتراض خود را به کمیته برگزاری مسابقات اعلام کرد. این خبر را اینجا دنبال کنید.

حمایت داور سوری از عملکرد فغانی برابر تیم کارلوس کی‌روش

داور پیشکسوت سوری از عملکرد داور ایرانی در دیدار مصر و تونس تمجید کرد. این خبر اینجا قابل مشاهده است.

وزنه برداری زنان جهان؛ رکوردشکنی دختر فوق سنگین ایران

فاطمه یوسفی ملی پوش دسته به اضافه ۸۷ کیلوگرم تیم زنان ایران در مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان با مجموع ۲۱۹ کیلوگرم موفق به ارتقای رکوردهای ملی شد. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

رکوردشکنی بالسینی در مسابقات شنای قهرمانی جهان

شناگر مطرح ایران توانست در مسابقات قهرمانی جهان رکوردشکنی کند. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

وزنه‌برداری زنان جهان؛ جمالی دختر خستگی‌ناپذیر وزنه‌برداری ایران

یکتا جمالی دختر خستگی ناپذیر ایران سومین وزنه‌برداری است که در گروه A دسته ۸۷ کیلوگرم زنان امروز با رکورد ورودی ۲۲۱ کیلوگرم به روی تخته می‌رود. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

اینفانتینو: عرب کاپ تمرین خوبی برای برگزاری جام جهانی بود

رییس فیفا با بیان اینکه مسابقات عرب کاپ تمرین خوبی برای برگزاری جام جهانی در قطر بود، گفت: قطر از امکانات خوبی برخوردار است و منتظر تماشای بهترین دوره مسابقات جام جهانی هستیم. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

بحران کرونا به تیم قدوس رسید

تیم فوتبال برنتفورد انگلیس اعلام کرد که تعدادی از اعضای این تیم به ویروس کرونا مبتلا شدند. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

وزنه برداری قهرمانی جهان؛ سیلمانی به عنوان چهارم جهان در یکضرب رسید

ملی پوش وزنه برداری ایران در دسته ۱۰۹ کیلوگرم با قرار مهار ۱۷۹ کیلوگرم در جایگاه یکضرب مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان قرار گرفت. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

بحران کرونا در فوتبال انگلیس؛ دیدار لسترسیتی و تاتنهام لغو شد

دیدار تیم‌های لسترسیتی و تاتنهام به دلیل تعداد زیاد بازیکنان کرونایی دو تیم لغو شد. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.