بازی کامبک‌ها برنده نداشت؛ «سون» کٌری خواند و به قولش عمل کرد

تهران- ایرنا- دیدار حساس تیم‌های فوتبال تاتنهام و لیورپول در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال تاتنهام امشب (یکشنبه) از ساعت ۲۰ و در چارچوب حساس ترین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس میزبان لیورپول بود و در پایان هر دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند. 

در ابتدای این دیدار تاتنهام کار را بهتر شروع کرد و در دقیقه ۱۳ توسط هری کین روی پاس زیبای تانگی اندومبله به گل اول رسید. در ادامه هم شاگردان آنتونیو کونته موقعیت های بسیار خوبی روی دروازه لیورپول ایجاد کردند اما درخشش آلیسون بکر و فرصت سوزی های مهاجمان تاتنهام باعث شد تا نتیجه یک بر صفر باقی بماند. 

شاگردان یورگن کلوپ هم در ادامه از فرصت سوزی های تاتنهام استفاده کردند و در دقیقه ۳۵ موفق شدند توسط دیگو جوتا به گل تساوی دست پیدا کنند. 

بازی کامبک‌ها برنده نداشت؛ «سون» کٌری خواند و به قولش عمل کرد

در نیمه دوم قرمزهای بندر لیورپول بهتر کار کردند و در نهایت در دقیقه ۶۹ توسط اندی رابرتسون روی یک صحنه مشکوک به گل دوم رسیدند. بعد از این گل دوباره این تیم میزبان بود که فشار حملات خود را برای به تساوی کشاندن بازی بیشتر کرد و موفق شد در دقیقه ۷۴ روی اشتباه آلیسون و فرصت طلبی سون به گل تساوی برسد. 

در دقیقه ۷۷ نیز رابرتسون با یک خطای خشن داور را مجبور کرد تا از VAR استفاده کرده و با یک کارت قرمز مستقیم او را از زمین اخراج کند. تاتنهام با این کارت قرمز توانست روی بازی سوار شوند اما در پایان هر دو تیم به تساوی رضایت دادند. سون بازیکن کره ای تیم تاتنهام پیش از این دیدار برای قرمز ها کری خوانده بود و قول داده بود که کار را برای لیورپولی ها سخت خواهد کرد. 

تاتهما با این تساوی ۲۶ امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرفت. لیورپول نیز با این تساوی ۴۱ امتیازی شد و به فاصله سه امتیازی منچسترسیتی در صدر جدول رسید.  

 نتایج دیگر دیدارهای امروز لیگ برتر انگلیس به شرح زیر است: 

ولورهمپتون ۰ - ۰ چلسی 

نیوکسل ۰ - ۴ منچسترسیتی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha