بندرعباس- ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: تربیت انسان‌های فرهیخته و معرفی به جامعه رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و معتقدیم جزیره‌ای عمل کردن نهادها باعث محقق نشدن اهداف و برنامه‌های کانون می‌شود.

به گزارش ایرنا، پروین پشتکوهی روز یکشنبه در نشستی با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان با گرامیداشت دهه فاطمیه اظهارداشت: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی بسیار مناسبی نه تنها برای بانوان بلکه برای همه کودکان و نوجوانان می شود.

وی ادامه داد: باید نسبت به معرفی ابعاد مختلف شخصیت حضرت فاطمه (س) به ویژه به کودکان و نوجوانان اهتمام داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان با بیان اینکه جزیره‌ای عمل کردن نهادها آسیب به اهداف کانون است، بیان کرد: آینده این کشور در گرو تربیت کودکان و نوجوانان متعهد و متخصص است و مخاطبان همه نهادها مردم هستند، لذا با مناسبات مشترک می‌توانیم برای تربیت و پرورش کودکان گام‌های موثرتری برداشته و آینده بهتری برای آنان بسازیم.

پشتکوهی در پایان وجود کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان کانون پرورش فکری با را ظرفیت مناسبی برای بهره‌مندی مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی دانست

حجت‌الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان نیز گفت: در گام دوم انقلاب با بهره‌گیری از تجارب گام اول انقلاب و همچنین با استفاده از برنامه‌ریزی‌های مدون، مؤثر و مناسب باید در حوزه کودک و نوجوان فعال‌تر و موثرتر از قبل عمل کرد.

وی از آمادگی سازمان تبلیغات اسلامی برای برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هم‌افزایی با کانون پرورش فکری در حل مسائل دوران کودکی و نوجوانی با تشکیل هیات‌های اندیشه‌ورز در حوزه مسائل تربیتی کودکان خبرداد.

در پایان این نشست به کودکان و نوجوانان برگزیدگان مسابقه «چند قدم تا فرات» از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان هدایایی اهدا شد.