گنبدکاووس - ایرنا - رزمایش کمک مومنانه به‌مناسبت ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه (س) ویژه پاکبانان و نیروهای خدماتی شهرداری گنبدکاووس با اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی (غذایی) بین این قشر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که روز سه‌شنبه با حضور امام جمعه، برخی مسوولان، شهردار و اعضای شورای گنبدکاووس در مصلی امام جعفر صادق (ع) این شهر برگزار شد، ۵۰۰ بسته غذایی تهیه شده با مشارکت "ستاد اجرایی فرمان امام‌(ره)، دفتر امام جمعه و شهرداری گنبد" بین پاکبابان و نیروهای خدماتی این دستگاه توزیع شد.

شهردار گنبدکاووس در مراسم توزیع بسته‌های غذایی بین پاکبانان و نیروهای خدماتی شهرداری گفت که اعتبار شهرداری به تلاش شبانه روزی قشر زحمتکش پاکبانان و نیروهای خدماتی این مجموعه است که باید قدردان آنها باشیم.

سیدعلی اصغر موسوی افزود: ارزش هر بسته‌ غذایی تهیه شده شامل اقلامی همچون "گوشت، روغن، رب گوجه فرنگی و حبوبات" سه میلیون ریال است که شهرداری در نظر دارد از این پس در مناسبت‌های مختلف و به پاس قدردانی از تلاش پاکبانان و نیروهای خدماتی چنین بسته‌هایی تهیه و بین آنها توزیع نماید.

امام جمعه گنبدکاووس نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش نیروهای زحمتکش پاکبان و خدماتی شهرداری این شهر، گفت: علاوه بر بسته های غذایی، تعداد ۴۱ دستگاه بخاری گازی نیز با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام و ستاد نمازجمعه این شهرستان تهیه و در آستانه زمستان به خانواده‌های نیازمند اهدا خواهد شد. 

حجت الاسلام محمود ترابی افزود: ارزش این بخاری ها ۵۰۰ میلیون ریال است که ۵۰ درصد آن توسط ستاد اجرایی فرمان امام و ۵۰ درصد نیز توسط ستاد نمازجمعه گنبدکاووس تامین شده است.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.