همدان - ایرنا - بهره برداری از بیمارستان دندانپزشکی پورسینا شهرستان بهار روز جمعه در آیینی با حضور استاندار همدان، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان محلی آغاز شد.

به گزارش ایرنا، استاندار همدان در آیین افتتاح و بهره‌برداری از این بیمارستان در شهرستان بهار، گفت: عدالت‌محوری و توجه به تمام شهرهای استان از سیاست‌های محوری دولت و مدیران اجرایی برای خدمت رسانی به مردم است.

"علیرضا قاسمی فرزاد" افزود: حفظ سلامت مردم و تزریق سریع و گستره واکسن از موضوعات مهم و دارای اولویت دولت سیزدهم است که مجموعه کادر بهداشت و درمان توانستند با اقدامی جهادی در پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا یک ایمنی فراگیر را در کشور ِایجاد کنند. 

نماینده عالی دولت در استان همدان تصریح کرد: با وجود تحریم‌ها و شرایطی که به وجود آمده، دولت توجه ویژه‌ای به سلامت مردم دارد که در این راستا فراهم کردن زمینه تاسیس و راه‌اندازی بیمارستان دندانپزشکی در شهرستان بهار قابل تقدیر و تحسین است.

استاندار همدان با بیان اینکه مجموعه امکانات خوبی در حوزه خدمات‌ درمانی شهرستان بهار شکل گرفته است، افزود: نگاه عدالت محور دولت باعث شده تا همه خدمات در سطح شهرستان‌های کشور به شکل متوازن ارائه کند.

وی با بیان اینکه اقداماتی همچون افتتاح بیمارستان دندانپزشکی مایه خیر و برکت مردم در این منطقه خواهد شد، اظهار داشت: تلاش دانشگاه علوم پزشکی استان و مجموعه دست اندرکاران این بیمارستان قابل تقدیر و تشکر است.

استاندار همدان همچنین با اشاره به اقدامات موثر انحام شده برای مهار ویروس کرونا، گفت: استان همدان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد و برهمین اساس ضروری است که برای حفظ این وضعیت پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کرده و روند تزریق واکسن کرونا و واکسیناسیون عمومی برای قطع زنجیره انتقال ویروس با جدیت دنبال شود.

قاسمی فرزاد همچنین با اشاره به برنامه سفرهای شهرستانی برای بررسی دقیق مسایل و خدمت رسانی بهتر به مردم و توسعه متوازن استان، افزود: رویکرد ما این است که طبق برنامه، مشکلات و مسائل شهرستان‌های دهگانه استان را شناسایی و حل و فصل کنیم.

استاندار همدان تصریح کرد: در همین ارتباط، مسائل و مشکلات حوزه شهرستان بهار نیز شناسایی و در کارگروه‌های تخصصی مورد بحث و بررسی و سپس پیگیری قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایرنا، استاندار همدان صبح امروز در راس هیاتی از مدیران استان با استقبال رسمی فرماندار، شهردار و مدیران شهرستانی وارد بهار شد.

استاندار همدان در اولین برنامه از سفر به بهار با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

دیدار و گفت وگو با امام جمعه شهرستان و بازدید از روند پروژه های عمرانی و همچنین شهرک صنعتی از دیگر برنامه های سفر استاندار همدان به شهرستان بهار است.

شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان همدان واقع شده است.