مشهد- ایرنا- رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اثر شهادت سردار دلها از حضور وی بیشتر است و جبهه مقاومت با شهادت سردار سلیمانی قویتر خواهد شد.

دکتر محسن مرادی روز شنبه در نشست‌ تخصصی و هم اندیشی کارگروه اندیشه‌ورز و اسلامی کردن دانشگاه افزود: اساتید و جامعه نخبگان در قبال حل مسائل جامعه وظیفه سنگینی بر دوش دارند.

وی با بیان اینکه امروز بی‌توجهی به مسائل اجتماعی گریبانگیر مدیران ما شده است ادامه داد: اگر حل مسائل اجتماعی و معضلات خانواده را در بیرون جامعه جستجو کنیم راه به جایی نمی‌بریم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: بصیرت یعنی با تحلیل جوانب مسئله از سوگیری‌های شخصی جلوگیری کرده و تصمیمی که به صلاح جامعه و همگان باشد، اتخاذ نمائیم.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: غفلت و غارت ۲ کلید واژه‌ای است که رهبری در بیانات خود در دیدار با نخبگان جامعه مطرح نمودند.

حجت الاسلام جواد مهدوی نسب افزود: استکبار همیشه برای غارت و استفاده از منابع مادی کشورها، با شبهه افکنی و ایجاد فضای مه آلود به اهداف شوم خود می‌رسد.

وی با بیان اینکه دانشگاه، کارخانه انسان‌سازی و منبع تحول جامعه است، ادامه داد: ما باید با آگاهی و بصیرت اجازه ایجاد این فضا را به دشمن ندهیم.

دکتر امینی معاون سیاسی و تحلیلگر سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان خراسان رضوی نیز گفت: استقامت فکری و عقیدتی، استقامت عملی، روحیات جهادی و انقلابی، هوشیاری نسبت به خطرات و تهدیدات، عبرت آموزی و ولایتمداری از شاخص‌های مهم حماسه نهم دی ماه است.

این نشست به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و با حضور جمعی از فرهیختگان حوزه و دانشگاه و اعضای شورای مرکزی بسیج اساتید دانشگاه ازاد اسلامی خراسان رضوی در دانشکده فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.