مهاباد- ایرنا- معاون هماهنگ‌کننده سپاه مهاباد گفت: هزار بسته حمایتی به مناسبت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و با هدف کمک به نیازمندان در اختیار اقشار آسیب‌دیده و خانواده‌های بی‌بضاعت این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ منوچهر مودبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه خانواده‌های نیازمند توسط پایگاه‌ها در محلات مختلف شهرستان شناسایی و سازماندهی شده‌اند، افزود: برای هر خانواده یک بسته معیشتی شامل برنج، روغن، گوشت مرغ و حبوبات به ارزش ریالی چهار میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه هزینه لازم برای تامین این بسته‌های معیشتی از محل کمک‌های سپاه تامین شده است، اظهار داشت: بسیج و سپاه در رزمایش کمک‌های مومنانه، مجاهدانه در صحنه حضور یافته و نشان داده‌اند رسیدگی به وضعیت معیشتی نیازمندان را فراموش نکرده‌اند.

 معاون هماهنگ‌کننده سپاه مهاباد اضافه کرد: توزیع نوشت افزار در بین دانش آموزان، توزیع و تامین کفش و لباس برای نیازمندان از دیگر اقدامات سپاه مهاباد همزمان با دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی است. 

به گزارش ایرنا، ۶ هزار و ۴۵۰ خانوار مهابادی با ۱۲ هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند که از این تعداد، هزار و ۵۰ دانش‌آموز، ۷۳۱ ایتام و محسنین و ۱۱۰ نفر دانشجو هستند.

سردار سپهبد سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهوری وقت آمریکا و با شلیک موشک از پهپادهای وزارت دفاع ایالات متحده (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.