توزیع بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان کردستان آغاز شد

سنندج- ایرنا- توزیع ۲۰ هزار و ۴۵ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد تومان که با همت سپاه بیت‌المقدس کردستان جمع‌آوری شده است همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، در میان نیازمندان کردستانی آغاز شد.

به گزارش ایرنا این بسته‌ها شامل برنج، گوشت مرغ، روغن و حبوبات است که در میان ۵۰ هزار خانواده‌ای که توسط سپاه کردستان شناسایی شده اند توزیع می‌شود.

استاندار کردستان روز دوشنبه در آیین توزیع این بسته‌های معیشتی گفت: همه کسانی که توفیق داشتند در مسیر این کمک مومنانه قدم بردارند در راه خدمت به مردم قرار دارند.

اسماعیل زارعی کوشا ادامه داد: صفات و ویژگی‌های انسان مومن و مجاهدی که در مکتب رسول‌الله پرورش یافته، بر ویژگی‌های شهید سلیمانی این ابرمرد دوران ما، منطبق است.

وی با اشاره به اینکه وقتی انسان برای خدا کار کند خدا همه چیز را برای او قرار خواهد داد اضافه کرد: شهید سلیمانی از خودنمایی و حضور در رسانه‌ها دور بود و امروز احساس می‌کنیم آن برکتی که خداوند برای موجودات در نظر گرفته در وجود این عبد خداوند هم دیده می شود.

زارعی کوشا تاکید کرد: امروز که شهید سلیمانی به مخزن بی انتهای الهی دست پیدا کرده و وصل شده است شاهد چنین برکاتی هستیم که به نام شهید سلیمانی رخ می‌دهد.

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا هم در این آیین گفت: همه کسانی که تلاش می‌کنند فرمان رهبر معظم انقلاب در زمینه کمک به مردم بر زمین نماند به صحنه آمدند.

سردار محمدتقی اصانلو افزود: این کار هرچند مسکن است و مردم خود باید بتوانند معیشت خود را حل کنند و نظام هم به دنبال حل مشکلات معیشتی مردم است اما تلاش شد نیازمندان برای نیازهای اولیه نمانند و کمک‌هایی به آنها صورت گرفت.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان هم در این آیین گفت: سپاه بعد از شیوع کرونا قول داد که تا پایان این مشکل، در کنار مردم باشد و همینطور هم شده است.

سردار سید صادق حسینی اضافه کرد: سپاه در چند موضوع از جمله ضد عفونی اماکن، کمک‌های مومنانه، طرح شهید سلیمانی، جلوگیری از اشاعه ویروس و کمک به تزریق واکسن، وارد عمل شد.

وی ادامه داد: در ۱۶ مرحله قبلی مانور کمک مومنانه، بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان به ۵۰ هزار خانواده شناسایی شده کمک شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha