کیش - ایرنا - مدرس رشته مدیریت دانشگاه تهران گفت: پیاده سازی قوانین جدید و استفاده همزمان با روش ها و تجارب گذشته لازمه موفقیت برندها در بازار است.

 به گزارش ایرنا، رضا ابیاک روز جمعه در همایش مدیران برتر ایران با اشاره به تحلیل خطاهای رایج در سازمان ها و برندهای ایرانی هر قدر اصول بازار یابی و  برنامه های سطح استراتژی  سیستم بازار یابی  و استراتژی سطح عملیات بازار یابی پیاده سازی شود در حالیکه به استراتژی های کلان مدیریت بازار توجه نشود با نتایج مطلوب در بازاریابی و فروش مواجه نمی شویم.

وی اضافه کرد: در نتیجه امروزه برای موفقیت برندها، نیاز به پیاده سازی قوانین نو ، همزمان با کاربرد روش های گذشته بوده و لازمه رشد و تثبیت هر سازمان، برنامه ریزی مختص همان مجموعه است.

این مدرس دانشگاه افزود: مفهوم استراتژی های کلان بازار مجموعه ۲۲  قانون ( اصل ) یا استراتژی کلان است که جهت دهنده رشد برندها و سازمان ها بوده که رهبری، طبقه، ذهن، توجه، تصورات، انحصار، نردبان، مسابقه ۲ نفره از جمله این قوانین است.

همایش مدیران برتر ایران، توسط کانون مدیران الماسی با عنوان  رقص تغییر در جزیره کیش، با محوریت  تغییرات مدیریتی در فضای کسب و کار در مرکز  همایش های بین المللی کیش، سالن خلیج فارس، برگزار شد.