به گزارش ایرنا، رضا ابیاک روز جمعه در همایش مدیران برتر ایران با اشاره به تحلیل خطاهای رایج در سازمان ها و برندهای ایرانی هر قدر اصول بازار یابی و برنامه های سطح استراتژی سیستم بازار یابی و استراتژی سطح عملیات بازار یابی پیاده سازی شود در حالیکه به استراتژی های کلان مدیریت بازار توجه نشود با نتایج مطلوب در بازاریابی و فروش مواجه نمی شویم.
وی اضافه کرد: در نتیجه امروزه برای موفقیت برندها، نیاز به پیاده سازی قوانین نو ، همزمان با کاربرد روش های گذشته بوده و لازمه رشد و تثبیت هر سازمان، برنامه ریزی مختص همان مجموعه است.
این مدرس دانشگاه افزود: مفهوم استراتژی های کلان بازار مجموعه ۲۲ قانون ( اصل ) یا استراتژی کلان است که جهت دهنده رشد برندها و سازمان ها بوده که رهبری، طبقه، ذهن، توجه، تصورات، انحصار، نردبان، مسابقه ۲ نفره از جمله این قوانین است.
همایش مدیران برتر ایران، توسط کانون مدیران الماسی با عنوان رقص تغییر در جزیره کیش، با محوریت تغییرات مدیریتی در فضای کسب و کار در مرکز همایش های بین المللی کیش، سالن خلیج فارس، برگزار شد.
نظر شما