گنبدکاووس - ایرنا - شهردار گنبدکاووس گفت: این نهاد با افتتاح و آغاز ساخت ۲۲ پروژه عمرانی، زیربنایی و خدماتی در نقاط مختلف شهر به استقبال چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب می‌رود.

علی اصغر موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای عملیات اجرایی این پروژه‌ها که ۱۱ مورد آن افتتاحی و ۱۱ طرح نیز کلنگ زنی است در مجموع افزون بر ۲ هزار میلیارد ریال از منابع داخلی شهرداری گنبدکاووس و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هزینه شده و خواهد شد.

وی افزود: ساختمان آتش نشانی شماره چهار در خیابان شهید خدایوسفی، ۵۰۰ پایه چراغ‌های "دکوراتیو" در معابر شهری، بازسازی ۲ بوستان لاله و شهید مهماندوست، احداث بلوار آزادگان، زیرسازی، جدول‌بندی و آسفالت معابر شهری، بازسازی میدان‌های انقلاب و امام علی(ع) و پیاده‌رو سازی معابر اصلی شهر از مهمترین پروژه‌های افتتاحی شهرداری گنبدکاووس در دهه فجر امسال است.

موسوی اضافه کرد: شهربازی سرپوشیده با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی، ساختمان مرکزی شهرداری با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال، بازسازی بوستان پنج هکتاری داریوش، پیست اسکیت، بازسازی بوستان ظفر و سنگ فرش ۲ خیابان در شمال و جنوب محوطه گنبدقابوس از مهمترین پروژه‌های شهرداری گنبدکاووس است که عملیات اجرایی آن در دهه فجر امسال آغاز خواهد شد.

شهردار گنبدکاووس ادامه داد: شهرداری طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی دیگری نیز در دستور کار دارد که به مرور به شهروندان اطلاع رسانی می‌شود.

گنبدکاووس با افزون بر ۱۶۵ هزار نفر جمعیت دومین شهر بزرگ استان گلستان است.