کرمانشاه - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اعلام راه‌اندازی شورای اطلاع رسانی ستاد گرامیداشت دهه فجر جزییات برنامه‌های این دهه در استان را تشریح کرد.

به گزارش ایرنا، «عباس سروری» روز یکشنبه در نشستی خبری گفت: برنامه‌های دهه مبارک فجر از ماه گذشته با ۲۷ کمیته تخصصی آغاز شده است و برای حضور بیشتر مردم در برنامه های امسال جلساتی با دستگاه‌های مردم‌نهاد داشتیم.

وی افزود: محتوای امسال سیاست های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر بحث جهاد تبیین است که مورد توجه مقام معظم رهبری می‌باشد. امسال جهاد تبیین با روایت گری انقلاب اسلامی لحاظ خواهد شد که در سراسر استان این موضوع پیش بینی انجام شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه شعار امسال دهه مبارک فجر را "جشن ملی ۱۴۰۰" عنوان کرد و افزود: امیدواریم با رویکرد جشن و امید آفرینی بتوانیم برنامه هارا پیش ببریم.

وی با اشاره به تشکیل ستادهای دهه فجر در تمام استان گفت: با پیگیری های خوب به عمل آمده امسال همه بسیج شده اند تا در این زمینه یک برنامه گسترده فرهنگی، روایت گری انقلاب داشته باشیم. در تمام مراکز فرهنگی و هنری ورزشی مساجد پایگاه های بسیج برنامه های دهه فجر برای تمامی سنین اجرا خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم روایت انقلاب را برای همه مردم استان به شکل هنرمندانه ای داشته باشیم.

سروری گفت: انقلاب اسلامی مسیر تاریخ را از بدو به وجود آمدن خود عوض کرد. ملت  ایران به واسطه بحران هایی که از ابتدای انقلاب تاکنون داشته است نتوانسته که طعم شیرین انقلاب را بچشند و نتوانستیم تبیین خوبی از انقلاب برای مردم و جهانیان داشته باشیم و بیشتر مردم ما دوران انقلاب را ندیده‌اند.

سروری با اشاره به برنامه های دهه فجر گفت: در روز ۱۲ بهمن زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در استان با حضور مسوولان نواخته خواهد شد.

وی افزود: راس ساعت ۹ صبح روز ۱۲ بهمن ماه اعضای شورای اداری استان و مسوولان با حضور در مزار شهدای کرمانشاه با امام و شهدا تجدید پیمان خواهند کرد.

سروری از برگزاری رژه نیروهای موتوری در این دهه خبر داد و گفت: روز ۱۴ بهمن هم ساعت ۱۱ صبح مراسم میهمانی لاله ها را با گلباران مزار شهدا در کرمانشاه برگزار خواهیم کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: در شب ۲۲ بهمن در ۲ محوطه شهرداری کرمانشاه و پارک‌ کوهستان مراسم نور افشانی توسط ارتش و سپاه برگزار خواهد شد.

سروری ادامه داد: برای مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال، از مسجد آیت الله بروجردی تا مسجد جامع را در نظر گرفته ایم و سخنران مراسم هم نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خواهد بود.

وی از رسانه ها و خبرنگاران خواست دستاوردهای انقلاب اسلامی را در این دهه به صورت ویژه به اطلاع مردم برسانند.