برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کرمانشاه آغاز شد

کرمانشاه - ایرنا - برنامه‌های چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی روز سه‌شنبه با نواختن زنگ انقلاب در سالن ورزشی حجاب توسط استاندار کرمانشاه و مسوولان استانی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این مراسم با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و درود بر روح و روان شهدای انقلاب اسلامی، میزبانی آموزش و پرورش را به عنوان آغاز برنامه های دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب را افتخاری بزرگ دانست.

«مجید یزدان پناه» با اشاره چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: امروز ما وارد گام دوم انقلاب شدیم و شرایط الان کشور ما با چهل سال پیش کلی تغییر کرده و امروزه جوانان ما با علم و دانش و کسب فناوری در بخش های مختلف در جهان سرآمد هستند.

او در ادامه بیان کرد: ارزشمندترین سرمایه کشور از نظر مقام معظم رهبری جوانان هستند و ایشان تاکید بر جوان باوری و جوان یاوری دارند.

یزدان پناه همچنین با اشاره سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که مورد تاکید مقام معظم رهبری است گفت: اگر به بندهای این سند که آموزش بنیادین دانش آموزش و جوانان است به خوبی عمل کنیم برای مدیریت و آینده انقلاب اسلامی دیگر دغدغه ایی نخواهیم داشت.

او در ادامه با اشاره به پیشرفت های علمی و فناوری کشور که از دستاوردهای انقلاب اسلامی است ابراز امیدواری کرد انقلاب اسلامی را با تلاش و کوشش به انقلاب حضرت مهدی (عج) وصل کنیم و اجازه ندهیم یک وجب از خاک وطنمان مانند دروان دفاع مقدس به بیگانگان بدهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش در پایان در خصوص نحوه بازگشایی(حضوری و یا مجازی) مدارس استان نیز گفت: هفته آینده در این ارتباط تصمیم گیری خواهد شد.

در این مراسم «بهمن امیری‌مقدم» استاندار کرمانشاه زنگ انقلاب را به صدا در آورد.

برگزاری مراسم پرچم و سرود نیز از دیگر برنامه های آیین زنگ انقلاب استان کرمانشاه بود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از ۳۳۰ هزار دانش آموز دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha