تهران- ایرنا- تیم فوتبال منچستریونایتد در دیداری خانگی در تئاتر رویاها مقابل حریف دست اولی خود تن به شکست داد تا از این رقابت‌ها وداع کند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال منچستریونایتد از ساعت ۲۳:۳۰ جمعه در ورزشگاه خانگی در اولدترافورد به مصاف تیم دسته اولی میدلزبرو رفت که در نهایت در ضربات پنالتی متحمل شکست شد. 

شیاطین سرخ‌در لیگ جزیره شرایط رو به رشدی را در پیش گرفتند و برای بالا بردن روحیه عزم خود را برای کسب اف ای کاپ جزم کرده است.

از طرفی میدلزبرو که در چمپونشیپ در رده هفتم قرار دارد، دنبال خلق شگفتی در تئاتر رویاهابود.

در بازی امروز دیوید دخیا شاید مطرح ترین غایب تیم رالف رنگنیک بود که در غیاب او دن همدرسون درون دروازه ایستاد.

جدی‌ترین‌خطر روی دروازه تیم میهمان در دقیقه ۱۸ اتفاق افتاد. جایی که پل پوگبا در محوطه جریمه حریف متوقف شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد اما کریستیانو رونالدو در اوج بدشانسی این ضربه را هدر داد.

این اتفاق تا دقایقی بازی را تحت تاثیر قرار داد اما در دقیقه ۲۵ جیدون سانچو روی پاس برونو فرناندز گل اول شیاطین سرخ را به ثمر رساند.

در شرایطی که بازی با همان نتیجه در حال پیگیری بود، مت کروکس بازی را به تساوی کشاند.

پس از این اتفاق میدلزبرو در دفاع مطلق فرو رفت تا این جدال نفسگیر در طول ۹۰ دقیقه برنده‌ای نداشته باشد .

در وقت‌های اضافه شاگردان کریس ولدر همان بازی تدافعی را از خود نشان دادند تا بازی باز هم برنده‌ای نداشته باشد و ضربات پنالتی مشخص کننده تیم پیروز جدال امشب باشد.

در ضربات پنالتی و در شرایطی که هر دو تیم هفت پنالتی اول خود را تبدیل به گل کردند، در شربه پنالتی هشتم میدلزبرو مانند سایر ضربات دروازه منچستر را باز کرد اما آنتونی النگا پنالتی خود را خراب کرد تا بدین ترتیب شگفتی رقم بخورد و شیاطین سرخ از اف‌ای کاپ حذف شوند.

جزئیات مسابقه نیز به شرح تصویر زیر است که نشان از برتری مطلق شیاطین سرخ در طول ۱۲۰ دقیقه بازی می‌دهد.