صدرنشین چمپیونشیپ حریف سیتیزن‌ها نشد/ آغاز قدرتمندانه لمپارد در حضور اندک قدوس

تهران- ایرنا- تیم فوتبال منچسترسیتی با شکست فولام به دور پنجم رقابت‌های جام حذفی فوتبال انگلیس صعود کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، دور چهارم رقابت های جام حذفی فوتبال انگلیس با برگزاری هشت دیدار از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به وقت تهران پیگیری شد که در مهمترین دیدار منچسترسیتی به برتری دست پیدا کرد.

شاگردان پپ گواردیولا در خانه به مصاف صدرنشین چمپیونشیپ یعنی فولام رفته و با نتیجه پرگل چهار بر یک به برتری رسیدند تا به راحتی راهی دور بعدی شوند. ابتدا فولام بود که توسط فابیو کاروالیو در دقیقه چهار به گل رسید اما این گل تنها انگیزه سیتیزن ها را برای برگشت به بازی دوچندان کرد. ایلکای گوندوغان(۶)، جان استونز(۱۳) و ریاض محرز(۵۳پنالتی و ۵۷) برای صدرنشین لیگ برتر گلزنی کردند تا سیتی بدون مشکل راهی مرحله پنجم جام حذفی شود.

اورتون و برنت فورد ۲ تیم لیگ برتری بودند که در این مرحله رو در روی هم قرار گرفتند. اورتون موفق شد در اولین حضور فرانک لمپارد به عنوان سرمربی با نتیجه چهار بر یک از سد حریف بحران زده خود بگذرد. یری مینا، ریچارلیسون، اندروس تاونزند و میسون هولگیت برای تافی ها موفق به گلزنی شدند. ایوان تونی هم از روی نقطه پنالتی تنها گل برنت فورد را به ثمر رساند. سامان قدوس در این مسابقه نیمکت نشین بود و از دقیقه ۷۲ به زمین آمد اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.

صدرنشین چمپیونشیپ حریف سیتیزن‌ها نشد/ آغاز قدرتمندانه لمپارد در حضور اندک قدوس

دیگر دیدار تمام لیگ برتری بین وولورهمپتون و نوریچ سیتی به انجام رسید. جایی که شاگردان ادی هاو موفق شدند میزبان خود را با تک گل کنی مک لین از پیش رو بردارند. برونو لاژه به تازگی بهترین مربی ماه لیگ برتر شده بود اما در جام حذفی غافلگیر و از گردونه مسابقات حذف شد.

نتایج دیگر دیدارها به شرح زیر است:

هادرسفیلد ۱-۰ بارنزلی

پیتربرو ۲-۰ کیو پی آر

استوک سیتی ۲-۰ ویگان

ساوتهمپتون ۱-۱ کاونتری(یازی در جریان است)

کریستال پالاس ۲-۰ هارتل پول یونایتد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha