شیراز-ایرنا- چهار طرح عمرانی با اعتبار ۴۳۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در دهه مبارک فجر در شهرستان فراشبند از توابع استان فارس به بهره برداری رسید.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری این شهرستان سه شنبه در حاشیه افتتاح این چهار طرح در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اعلام کرد:طرح برق رسانی با اعتبار ۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی  هزینه شده است که شامل احداث ۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط حدفاصل ایستگاه ۶۶ برق منطقه ای فارس تا انتهای بلوار معلم شهر فراشبند است.

حمدالله عربلو اضافه کرد:  همچنین در این ایام  ۲۳ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) با اعتبار ۴۶ میلیارد ریال خانه دار شدند که با کمک خیرین و کمیته امداد تامین شده است و ۴۵ واحد دیگر در دست احداث است که تا ۶ ماه آینده در اختیار مدجویان قرار خواهد گرفت.

 عربلو با اشاره به اینکه  بهره برداری از ۴۶۰ واحد مسکونی روستایی از دیگر برنامه های افتتاح شده این شهرستان بود، اظهار داشت: برای ساخت  این واحدهای مسکونی ۳۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است ضمن اینکه  ساخت ۳۰ واحد مسکونی محرومین هم با هزینه ۱۵ میلیارد ریال تحویل داده شد.

معاون فرمانداری فراشبند ادامه داد: همچنین افتتاح انبار محصولات کشاورزی روستای خانیک این شهرستان دیگر طرحی بود که با استفاده از تسهیلات بانکی با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۸۲۵ میلیون ریال و ظرفیت  ۲ هزار و ۵۵ تُن  به بهره برداری رسید.