۱۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۴۱
کد خبر: 83201411
T T
۰ نفر
15 طرح عمراني در فراشبند و پاسارگاد افتتاح و كلنگ زني شد

شيراز- ايرنا- همزمان با دهه مبارك فجر، 15 طرح عمراني با اعتباري افزون بر 225 ميليارد ريال در شهرستان هاي فراشبند و پاسارگاد استان فارس افتتاح و كلنگ زني شد.

به گزارش دريافتي پنجشنبه ايرنا از روابط عمومي فرمانداري هاي فراشبند و پاسارگاد، همزمان با اين ايام، پروژه خط انتقال و محصور كردن چاه آهكي دره خرمايي فراشبند با عمق 300 متر و خط انتقال به طول 800 متر با اعتباري بالغ بر 15 ميليارد ريال، طرح دامداري گوسفند 500 راسي با اعتبار بالغ بر 15 ميليارد ريال و طرح سردخانه 2 هزار تني نگهداري محصولات كشاورزي با اعتبار بالغ بر 30 ميليارد ريال به بهره برداري رسيد.
همچنين طرح توسعه بيمارستان امام هادي (ع) فراشبند با سه ميليارد ريال و پروژه ايمن سازي رودخانه هاي فصلي و چند پروژه شهري فراشبند با اعتباري افزون بر 13 ميليارد ريال، پروژه احداث سردخانه، تعمير و تجهيز كشتارگاه دام شهر فراشبند با اعتباري بالغ بر يك ميليارد و 100 ميليون ريال و پروژه هاي زيباسازي ورودي شهر فراشبند از سمت بوشهر و بهسازي و تعويض روفوژ بلوار انقلاب و معلم با اعتباري بالغ بر سه ميليارد و 700 ميليون ريال افتتاح شد.
همزمان با بهره برداري از اين پروژه ها، عمليات اجراي زيرسازي و آسفالت معابر جديد در شهر فراشبند به مساحت 20 هزار متر مربع و اعتباري بالغ بر هفت ميليارد ريال نيز آغاز شد.
در شهرستان پاسارگاد نيز از يك واحد گاوداري 500 راسي با اعتباري بالغ بر 45 ميليارد ريال، مدرسه چهار كلاسه الحاقي مدرسه زينب كبري بخش پاسارگاد با اعتباري بالغ بر 2 ميليارد و 500 ميليون ريال، بهره برداري از چهار باب پانسيون پزشك با اعتباري بالغ بر هفت ميليارد و 500 ميليون ريال، بهره برداري از توليد گل رز شاخه اي با اعتباري بالغ بر 54 ميليارد ريال و بهره برداري از 40 واحد مسكوني مسكن مهر مددجويان كميته امداد با اعتباري بالغ بر 20 ميليارد و 600 ميليون ريال بهره برداري به عمل آمد.
همچنين كلنگ احداث ايستگاه هواشناسي بخش پاسارگاد با اعتباري بالغ بر سه ميليارد و 700 ميليون ريال و كلنگ احداث تقاطع ورودي روستاي دهنو بخش پاسارگاد با اعتباري بالغ بر 15 ميليارد ريال به زمين زده شد.
شهرستان فراشبند در 173 كيلومتري جنوب غربي شيراز قرار دارد.
شهرستان پاسارگاد به مركزيت سعادت شهر در 136 كيلومتري شمال شيراز واقع است.
6122 /1876