سنندج- ایرنا- جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اعلام محدودیت های ترافیک در روز ۲۲ بهمن در شهرهای مختلف استان خبر داد.  

سرهنگ علیرضا حیاتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا، مراسم گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن امسال به صورت رژه خودروی و موتوری برگزار می‌شود و در این راستا برای هرچه با شکوه تر برگزار شدن این مراسم از ساعت ۰۹:۳۰ صبح تا خاتمه مراسم در مسیرهای تعیین شده محدودیت های ترافیک اجراء می شود.

وی افزود: در سنندج از بلوار آزادگان، استادیوم آزادی به سمت تقاطع حاجی آباد و میدان امام شافعی، ازمیدان امام شافعی به سمت میدان آزادی، از میدان آزادی به سمت بلوار پاسداران وسه راهی ترمینال و تقاطع بسیج و از تقاطع بسیج به سمت بلوار کردستان و در انتهای مسیر میدان گلها این محدودیت‌ها اعمال می‌شود.

وی اضافه کرد: شهروندان می توانند در زمان اجرای محدودیت های ترافیکی، از مسیرهای جایگزین برای رفت و آمد استفاده کنند.

سرهنگ حیاتی با بیان اینکه اعمال محدودیت ها به صورت کوتاه مدت و مقطعی خواهد بود از همه مردم خوب و ولایت مدار استان تقاضا کرد ضمن رعایت قوانین و مقررات از پارک وسایل نقلیه خود در معابر منتهی به مسیرهای رژه خودداری کنند و با خادمان خود در مجموعه راهنمایی و رانندگی که برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی و برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم بزرگداشت ۲۲ بهمن در معابر مستقر هستند همانند گذشته همکاری کنند.

سارق محتویات داخل خودرو دستگیر شد 

فرمانده انتظامی استان هم از دستگیری سارق قطعات و محتویات داخل خودرو با کشف ۲۱ فقره سرقت در شهرستان سنندج خبر داد.  

سردار علی آزادی اظهار داشت: با وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان سنندج، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود:‌ کارآگاهان پلیس آگاهی استان با اشراف اطلاعاتی و طی هماهنگی با مقام قضایی یک سارق و یک مالخر را شناسایی و در عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند که در تحقیقات به ۲۱ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، یادآور شد: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

فرماندهی انتظامی یکی از نهادهای خوشنام در کشور است 

مدیرکل نهاد کتابخانه های استان گفت: مجموعه فرماندهی انتظامی یکی از نهاد های خوشنام در کشور بوده و یک نیروی فرهنگی، اجتماعی و اسلامی و در حوزه فرهنگ، نیروی سرآمدی است.  

محمد مخدومی در دیدار با فرمانده انتظامی استان کردستان ضمن تقدیر از تعامل و ارتباط فرماندهی انتظامی استان با مجموعه نهاد کتابخانه های استان گفت: ارتباط و پیوند فرماندهی انتظامی استان با نهاد کتابخانه ها  در استان تأثیر بسزایی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد که الحمدلله تعامل بسیار خوبی وجود دارد.
 

فرمانده انتظامی استان کردستان نیز ایام الله دهه مبارک فجر و تقارن آن با ماه رجب را تبریک گفت و اظهار داشت: مجموعه  نهاد کتابخانه ها در استان  پرچمدار علم و فرهنگ هستند و تلاش های مضاعفی در خصوص فرهنگ کتابخوانی داشتند که تلاش این مجموعه جای تقدیر و قدر دانی  دارد.

سردار آزادی افزود: با توجه به اینکه استان کردستان یک استان فرهنگی و پویا است و هر چقدر سرانه کتابخوانی بالا باشد و توجه به فرهنگ کتابخوانی توسعه یابد آسیب های اجتماعی نیز کاهش پیدا می کند.    

وی رویکرد امروز پلیس را رویکرد علمی با بهره گیری از توان علمی مراکز علمی و پژوهشی دانست و اضافه کرد : کتاب یک موضوع جدی است و  مجموعه فرماندهی انتظامی استان کردستان این آمادگی را دارد تا همچون گذشته در زمینه های علمی و فرنگی همکاری و تعامل مستمری با مجموعه نهادهای کتابخانه ای در استان داشته باشد.

سردار آزادی به همراه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، رییس دفتر تحقیقات و رییس دانشگاه علمی کاربردی انتظامی استان از نهاد کتابخانه های استان بازدید کرد، انعقاد تفاهم نامه همکاری و اهداء کارت عضویت افتخاری در مجموعه نهاد کتابخانه های استان به سردار آزادی از جمله برنامه های این دیدار بود.