۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۲۳
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84647208
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن در سنندج برگزار شد

۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۲۳
کد خبر: 84647208
مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن در سنندج برگزار شد

سنندج- ایرنا- مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب، همزمان با سراسر کشور امروز جمعه در سنندج نیز برگزار شد.

به گزارش ایرنا، امسال نیز به واسطه شیوع کرونا، آیین گرامیداشت ۲۲ بهمن و روز پیروزی انقلاب اسلامی در کشور و از جمله سنندج با محدودیت و به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار شد.

پیش از آغاز رژه خودرویی و موتوری، آیین گرامیداشت ۲۲ بهمن در استادیوم ۲۲ گولان سنندج با حضور جمع زیادی از مردم انقلابی سنندج و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

همه از هر قشر و صنفی آمده بودند، کودک و نوجوان، دانش آموز و دانشجو، کارمند و نظامی و زن و پیر و جوان، با وجود محدودیت های ناشی از شیوع کرونا، دل در گرو این انقلاب داشته و با حضور گرم خود در آیین بزرگداشت تولد چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب، بر وفاداری خود به آرمان های نظام و انقلاب و رهبری تاکید کردند.

آنان با شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، ما همه سرباز توایم خامنه ای» ایستادگی خود را در برابر جبهه استکبار و آمریکای جهانخوار و دفاع از انقلاب اسلامی ابراز داشتند.

سخنرانی نماینده ولی فقیه در کردستان، اجرای گروه‌های سرود و قرائت قطعنامه، رژه خودرویی و موتوری خانوادگی از جمله برنامه هایی بود که به این مناسبت در سنندج برگزار شد.

مسیر حرکت خودروها از مقابل ورزشگاه ۲۲ گولان به سمت میدان امام شافعی، میدان آزادی، چهار راه بسیج و بلوار کردستان بود و پس از آن شرکت کنندگان در مراسم، برای شرکت در نماز جمعه عازم مسجد جامع این شهر شدند.

در دیگر شهرستان های استان کردستان نیز رژه خودروی و موتوری با حضور اقشار مختلف مردم در هوای بارانی و برفی برگزار شد.

 از ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید دهه فجر نامگذاری شده است این ایام هر سال جشن گرفته می شود.

امسال چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha