تربت‌ حیدریه- ایرنا- نماینده تربت‌ حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز که دشمن از هر روشی برای فشار بر ملت ما استفاده می کند، وحدت بین مردم و مسوولان مهم‌ترین نیاز کشور است.

به گزارش ایرنا، محسن زنگنه روز جمعه در جمع راهپیمایان چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد جامع تربت حیدریه افزود: اگر مردم شاهد تضعیف مسوولان توسط دشمن هستند، باید با هوشیاری با این مساله برخورد کنند. 
وی اظهار کرد: نتیجه تلاش‌های دولت و مجلس برای گشایش‌های اقتصادی از ابتدای سال ۱۴۰۱ مشهود خواهد بود، وظیفه مسوولان کشور آن است که بیش از ۵ تا ۶ ساعت در شبانه روز نخوابند و این را بدانند که برای یک خادم جمهوری اسلامی باید پنجشنبه و جمعه بی‌مفهوم باشد زیرا کارهای زیادی پیش رو داریم.
نماینده تربت‌ حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حالی وارد چهل و چهارمین سال انقلاب اسلامی می‌شویم که باید بدانیم ظرف ۴۳ سال گذشته، از سوی آمریکا و متحدانش، بزرگترین جنگ قرن علیه جمهوری اسلامی رقم خورده است و خسارت‌های سنگین میلیاردی و نیز شهادت و آوارگی هموطنان ما از طرف استکبار جهانی بر ما تحمیل شده است.
زنگنه با بیان اینکه در کنار اینها شاهد هجمه‌های سیاسی و محاصره اقتصادی نیز بوده ایم، افزود: ایران اسلامی زمانی روزانه ۶ تا ۷ میلیون بشکه نفت صادر می‌کرد که با تحریم و فشارهای آمریکا این میزان در سال های اخیر به روزی ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار  بشکه کاهش یافت.
وی گفت: با این حال دشمن خود از مقاومت مردم ما به ستوه آمد و حتی مرد بزرگی چون سردار حاج قاسم سلیمانی را از ما گرفت، اما در نهایت خود آنان به شکست بزرگشان اعتراف کرده و اعلام داشتند در فشار حداکثری علیه ایران شکست خوردیم و ما امروز در این آیین سیاسی جشن شکست فشار حداکثری آمریکا را برپا کرده ایم.

امروز همچنین راهپیمایی خودروی و موتوری ۲۲ بهمن و گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم تربت‌حیدریه از میدان شهدای این شهر آغاز شده و تا خیابان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه یافت.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.