نماینده مجلس: وحدت بین مردم و مسوولان مهم‌ترین نیاز کشور است

تربت‌ حیدریه- ایرنا- نماینده تربت‌ حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز که دشمن از هر روشی برای فشار بر ملت ما استفاده می کند، وحدت بین مردم و مسوولان مهم‌ترین نیاز کشور است.

به گزارش ایرنا، محسن زنگنه روز جمعه در جمع راهپیمایان چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد جامع تربت حیدریه افزود: اگر مردم شاهد تضعیف مسوولان توسط دشمن هستند، باید با هوشیاری با این مساله برخورد کنند. 
وی اظهار کرد: نتیجه تلاش‌های دولت و مجلس برای گشایش‌های اقتصادی از ابتدای سال ۱۴۰۱ مشهود خواهد بود، وظیفه مسوولان کشور آن است که بیش از ۵ تا ۶ ساعت در شبانه روز نخوابند و این را بدانند که برای یک خادم جمهوری اسلامی باید پنجشنبه و جمعه بی‌مفهوم باشد زیرا کارهای زیادی پیش رو داریم.
نماینده تربت‌ حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حالی وارد چهل و چهارمین سال انقلاب اسلامی می‌شویم که باید بدانیم ظرف ۴۳ سال گذشته، از سوی آمریکا و متحدانش، بزرگترین جنگ قرن علیه جمهوری اسلامی رقم خورده است و خسارت‌های سنگین میلیاردی و نیز شهادت و آوارگی هموطنان ما از طرف استکبار جهانی بر ما تحمیل شده است.
زنگنه با بیان اینکه در کنار اینها شاهد هجمه‌های سیاسی و محاصره اقتصادی نیز بوده ایم، افزود: ایران اسلامی زمانی روزانه ۶ تا ۷ میلیون بشکه نفت صادر می‌کرد که با تحریم و فشارهای آمریکا این میزان در سال های اخیر به روزی ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار  بشکه کاهش یافت.
وی گفت: با این حال دشمن خود از مقاومت مردم ما به ستوه آمد و حتی مرد بزرگی چون سردار حاج قاسم سلیمانی را از ما گرفت، اما در نهایت خود آنان به شکست بزرگشان اعتراف کرده و اعلام داشتند در فشار حداکثری علیه ایران شکست خوردیم و ما امروز در این آیین سیاسی جشن شکست فشار حداکثری آمریکا را برپا کرده ایم.

امروز همچنین راهپیمایی خودروی و موتوری ۲۲ بهمن و گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم تربت‌حیدریه از میدان شهدای این شهر آغاز شده و تا خیابان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه یافت.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha