سنندج- ایرنا- مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سقز امسال به دلیل قرمز شدن شهرستان از لحاظ کرونایی به صورت رژه خودرویی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این مراسم امروز جمعه ۲۲ بهمن از سمت میدان زندان به سمت میدان قدس و با شرکت خودروهای مردم، ادارات نظامی، انتظامی، اداری، امدادی، تاکسیرانی و اتوبوسرانی برگزار شد.

در این مراسم، فرماندار و امام جمعه سقز، امامان جمعه موقت، اعضای شورای تامین، مسئولان ادارات، بخشداران، اعضای شورای شهر، شهردار و قشرهای متخلف مردمی حضور داشتند.

مراسم ابتدا با قرائت کلام الله قرآن کریم آغاز و سپس سرود جمهوری اسلامی اجرا شد، اجرای سرودهای انقلابی توسط دانش آموزان، اجرای آهنگ انقلابی توسط گروه رزم نوازان ارتش تیپ ۲۲۸ و سپس رژه خودرو از بخش های این مراسم ملی و سراسری بود.

همچنین بعد از اتمام برنامه، قطعنامه ۶ ماده ای مراسم یوم الله ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ توسط احسان صنعتی جوان بسیجی، قرائت شد.

در بخشی از این قطعنامه آمده است: «ما ملت انقلابی و استکبارستیز سقز ضمن حمایت از رویکرد جدید دولت بر ایجاد تعادل و توازن در تعامل با کشورها و وقوف کامل به نقشه‌های شوم شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و آگاهی از جنگِ شناختی و رسانه‌ای دشمن، هرگونه مداخله و شبه‌افکنی و تخریب چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی را خیال خام دانسته و از پیشرفت‌ها و دستاوردهای بزرگ در حوزه‌ علم و فن‌آوری، نظامی، امنیتی و سیاسی حمایت قاطع نموده و آمادگی خود را برای جان‌فشانی و دفاع در مقابل هرگونه تهدید احتمالی اعلام می‌داریم».

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.