تهران- ایرنا- سخنگوی فدراسیون دوچرخه سواری گفت:‌ رکاب‌زنانی که به ترکیه اعزام می شوند ترکیب تیم جاده قهرمانی آسیا را تشکیل می دهند؛ البته با توجه به شرایط کرونایی و احتمال مصدومیت پیش بینی‌ و تمهیدات لازم تدارک دیده شده است.

محمود وفایی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: رقابت‌های جاده قهرمانی آسیا در فرودین‌ماه سال آینده و به میزبانی شهر دوشنبه تاجیکستان برگزار خواهد شد که روز گذشته اسامی نفرات اعزامی به این مسابقات اعلام شد. البته قبل از حضور در این رویداد،‌ عازم ترکیه می شویم تا رکابزنان کشورمان در اردوی این کشور حضور یافته و سطح آمادگی خود را افزایش دهند.

وی ادامه داد: در رقابت های جاده قهرمانی آسیا ۴۴ کشور ثبت نام کرده اند که باید دید در روز پذیرش چند کشور ورودشان ثبت می شود چرا که باید محدودیت های کرونایی را ملاک قرار داد و ممکن است تا روز آغاز این مسابقات هر اتفاقی روی دهد،. ما هم بر همین اساس پیش بینی های لازم را کرده و تیم را به گونه ای بسته‌ایم که اگر با هر مشکلی برخورد کردیم، دچار مساله خاصی نشده و تیم بتواند با تمام قدرت در این رویداد حضور یابد.

سخنگوی فدراسیون دوچرخه سواری افزود: تیم بانوان همین نفراتی هستند که اعلام شده اما شاید در تیم آقایان به همان دلیلی که گفتیم شاهد یک یا دو تغییر باشیم. البته امیدوارم مشکلی روی ندهد و همین نفراتی که عازم ترکیه می شوند، بتوانند تمام و کمال در تاجیکستان رکاب زده و برای کشورمان کسب افتخار کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه ما چون از ترکیه راهی تاجیکستان می شویم قبل از ورود به این کشور، تست های لازم را انجام می دهیم. در بدو ورود هم باید تست کرونا بدهیم و ۳ روز پس از استقرار در هتل بازهم از ما تست گرفته می‌شود. با این شرایط وضعیت تیم تحت بررسی و کنترل خواهد بود و امیدوارم بتوانیم با دست پر به کشور بازگردیم.