یاسوج - ایرنا - معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار رفع جدی مشکل مسکن و اشتغال جامعه ایثارگری و خانواده های معظم شهدا در این استان شد.

به گزارش ایرنا ، سید جواد هاشمی شامگاه دوشنبه در دیدار معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: کهگیلویه و بویراحمد  مهد ایثار، رشادت، از خودگذشتگی و حماسه آفرینی در زمان های مختلف به ویژه دوران هشت سال دفاع مقدس است و قشرهای مختلف مردم  این استان همچنان پایبند به آرمان های والای نظام و انقلاب هستند و خدمت  به آنان نیز توفیق الهی است. 

 وی با یادآوری این مطلب که اقتدار، عزت، امنیت، آسایش و آرامش کنونی ایران اسلامی مرهون خون شهدا و مجاهدت های مثال زدنی رزمندگان در دوران دفاع مقدس است تصریح کرد: باید خدمات شایسته تری به جامعه ایثارگری و خانواده شهدای کشور و این استان ارائه شود. 

هاشمی ابراز داشت: برخی قبور شهدا در کهگیلویه و بویراحمد جاده دسترسی نداشته و تعدادی از آنها نیز هنوز ساماندهی نشده اند که لازم است رفع این مشکلات رویکرد مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان باشد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار می رود که مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اعتبار لازم برای رفع این مشکلات در استان را تأمین کنند. 

هاشمی اظهار داشت: دغدغه های مهم و اصلی جامعه ایثارگری و خانواده شهدای کهگیلویه و بویراحمد شامل مسکن ، اشتغال و امور درمانی است که باید در اولویت کاری مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان باشد.