تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه برخی‌ نمی‌خواهند استقلال با مجیدی قهرمان شود گفت: تعدادی خودی‌ و غیرخودی‌ نمی‌خواهند استقلال موفق شود.

به گزارش ایرنا؛ صالح مصطفوی در نشست خبری پس از پایان بازی استقلال و فجر سپاسی که با پیروزی یک بر صفر تیمش به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقلال در اکثر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و فرصت‌های زیادی را برای گلزنی داشت.

وی افزود: کسانی که از استقلال انتقاد می‌کردند این تیم فوتبال زیبا بازی نمی‌کند این بازی را تماشا کنند، چقدر فرصت گلزنی داشت.

مربی استقلال خاطرنشان کرد: استقلال با فرهاد مجیدی جوان که تیمش را برای اولین بار خودش را بست صدرنشین لیگ برتر است و تمام آمارها را به نام خودش ثبت کرده است.

مصطفوی گفت: از فرهاد مجیدی انتقاد می‌کنند چرا که او بعد از بازی با گل‌گهر از حق خود دفاع کرد، از همان روزها کارشکنی‌ها و حاشیه‌ها شروع شد

وی تاکید کرد: نمی‌خواهند استقلال با آدم سالمی مثل فرهاد مجیدی قهرمان شود، حسن مرادمند ۲۸ ساله است و در اردوی تابستان تیم ملی حضور داشته است مگر او ۶ ماه زمان ندارد در لیگ بازی کند؟ ما در زمین مسابقه حرفهایمان را می‌زنیم.

مصطفوی گفت: فرهاد مجیدی خیلی ناراحت است و اگر سر تمرین حاضر می‌شود به خاطر هواداران است، او به سختی در تمرین حاضر می‌شود. ما به دنبال فوتبال پاک هستیم.