مربی تیم استقلال: وقتی بی عدالتی انجام می‌شود حرفی برای گفتن نداریم

مشهد- ایرنا- مربی تیم فوتبال استقلال گفت:در فوتبالی که این مدل یک تیم را به هم می‌ریزند و بی عدالتی و ظلم در حق یک عده آدم سالم که می‌خواهند کار کنند انجام می‌شود حرفی برای گفتن نداریم.

صالح مصطفوی دوشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی با تیم فوتبال نساجی مازندران در مشهد افزود: قاعدتا باید از کیفیت خوب بازی و موقعیت‌هایی که ساختیم و پنالتی دقیقه ۸۰ که گرفته نشد صحبت می‌کردیم.

وی ادامه داد: هرچند آقایان می روند انتگرال دوگانه زاویه بدن ارسلان مطهری را حساب کنند، مثل همان پنالتی که در دقیقه ۹۰ روی ژستد انجام شد. به گفته سرمربی تیم در این شرایط حرفی برای گفتن نداریم.

هر ۲ تیم می توانستند پیروز شوند

سرمربی تیم فوتبال نساجی هم گفت: یک بازی باکیفیت بود و استقلال نشان داد که بی دلیل نیست که صدر جدول است.

ساکت الهامی افزود: هر دو تیم برای پیروزی وارد میدان شده بودند و موقعیت‌های فراوان ایجاد کردند.

وی ادامه داد: به بازیکنان خود افتخار می کنم که مقابل تیمی که ۲۱ هفته، شکست نخورده است اینقدر خوب بازی کردند.

سرمربی تیم نساجی اظهار داشت: در نیمه دوم شرایط آن طور که میخواستیم نبود ،تعویض اجباری انجام دادیم. همچنین ۲۰ دقیقه آخر، وزش باد به ضرر تیم ما بود، استقلال به بازی مستقیم روی آورد و در این شرایط چند موقعیت خوب هم داشت.

وی با بیان اینکه هر دو تیم می‌توانستند، برنده از زمین خارج شوند افزود: یک فوتبال روان و روی زمین انجام شد. تیم داوری هم قضاوت خوبی انجام داد و داور نشان داد که چقدر توانمند است. این تیم داوری می‌تواند بازی شهرآورد را هم قضاوت کند.

الهامی درخصوص صحنه‌ای که کادر فنی استقلال معتقد به خطای پنالتی بود اظهار داشت: داور در پنج متری صحنه بود، من بجز سعید مظفری‌زاده و علی خسروی، افراد دیگر هرچه بگویند قبول می کنم ولی از نظر من پنالتی نبود. مظفری زاده برای فالور جمع کردن نظر می‌دهد وخسروی هم همیشه می‌گوید، پنالتی شیک و جانانه است.

دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران در هفته بیستم مسابقات لیگ برتر با نتیجه مساوی صفر در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha