تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸

تهران- ایرنا- مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید فرمانداری پادشت با حضور محسن منصوری استاندارتهران، محسن اردستانی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری پاکدشت معرفی شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که روز پنجشنبه در سالن همایش‌های دانشگاه ابوریحان برگزار شد، از تلاش‌های مهدی یوسفی جمارانی، فرماندار سابق پاکدشت تقدیر شد.
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: شهرستان پاکدشت از مناطق پیشگام در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و تقدیم بیشترین تعداد شهدای مدافع حرم استان تهران، تنها بخشی از ایثار مردم این شهرستان در دفاع از انقلاب اسلامی است .
فرهاد بشیری افزود: مردمی که در تمامی شرایط انقلاب از نخسین روزهای پیروزی، دوران هشت سال دفاع مقدس و صحنه‌های مختلف پای کار نظام بوده و در برابر تمامی زیاده‌خواهی‌های استکبار ایستاده‌اند، شایسته بهترین خدمات است.
وی با تأکید بر لزوم حفظ انسجام درون استانی در ارائه خدمت به مردم گفت: چند وقتی است که در استان تهران ابلاغ‌ها از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی به گوش حتی مسوولان می‌رسد. 
این نماینده مجلس تصریح کرد: اگر امروز همه مسوولان داعیه نوکری کردن مردم را دارند، باید از فرصت مناسبی که برای خدمت رسانی به جامعه فراهم شده با حفظ انسجام بهترین استفاده را ببرند و جابجایی افراد در مسوولیت‌های مختلف نباید خللی در خدمت رسانی به مردم وارد کند.
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امروز مسوولان باید با کارو تلاش ۲۴ ساعته، از تمام ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات جامعه استفاده کنند و هیچ عذر و بهانه‌ای برای کم‌کاری وجود ندارد.
بشیری با اشاره به برخی از مشکلات شهرستان پاکدشت گفت: رفع برخی از مسائل شهرستان فراتر از استان است و باید با همکاری مسوولان کشوری نسبت به رفع آن اقدام کرد که نمونه آن کمربندی جنوبی پاکدشت است که پس از ۱۳ سال همچنان نیمه کاره رها شده است.
وی گفت: امروز تمامی مسوولان پاکدشت به دلیل تأخیر در اجرای این طرح به کم‌کاری و کم‌تحرکی متهم شده‌اند و لازم است تا با همدلی و همراهی مسوولان این مشکل برطرف شود.
وی از اجرای طرح متروی پاکدشت – تهران، تسریع در  اجرای طرح جمع‌آوری فاضلاب و تلاش برای جبران کمبود ۴۰ مدرسه در پاکدشت به عنوان دیگر نیازهای این شهرستان یاد کرد.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.