مهاباد- ایرنا- فرماندار ویژه مهاباد گفت: تمام دستگاه های اجرایی در راستای تحقق شعار سال موظف به حمایت از طرح های اشتغالزا و کمک به واحدهای تولیدی هستند.

امیر قادری روز چهارشنبه در جلسه کارگروه رفع موانع تولید مهاباد افزود: تمام دستگاه های اجرایی برای تسهیل در امر تولید و همچنین حمایت از سرمایه گذاران باید راهکارهای قانونی و مختلف را در راستای رفع مشکلات تولیدکنندگان ارایه کنند.

وی ادامه داد: همزمان با حمایت از تولیدکنندگان نیز منافع و دستورالعمل های دستگاه های اجرایی نیز باید از طرف سرمایه گذاران در نظر گرفته شود تا در طول زمان مشکلات آنان به حداقل برسد.

فرماندار ویژه مهاباد اظهار داشت: انتظار داریم مطالبات و معوقات بانکی نیز ضمن نهایت همکاری بانک های عامل و همچنین استفاده از ظرفیت های قانونی توسط سرمایه گذاران پرداخت شود.

قادری اظهار داشت: تمام تلاش کارگروه رفع موانع تولید حمایت از سرمایه گذاران و همچینن رفع مشکلات تولیدکنندگان است تا رونق تولید و امر اشتغالزایی با م.فقیت ادامه پیدا کند

در ادامه جلسه مشکلات صدور مجوز ساخت، مشکلات معوقات بانکی، واگذاری زمین با حضور سرمایه گذاران در جلسه مطرح و برای رفع آنها تصمیماتی اتخاذ شد.

مهاباد با ۲۴۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و هم اکنون بیش از ۶۰ واحد صنعتی و تولیدی در آن فعال هستند.