۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۰۳
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84771118
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار مهاباد: حفظ اشتغال واحدهای تولیدی در اولویت قرار دارد

مهاباد - ایرنا - فرماندار ویژه مهاباد گفت: حفظ اشتغال واحدهای تولیدی جزو اولویت های اصلی کارگروه موانع تولید بوده و در این راستا تمام تلاش خود را به کارخواهیم بست.

به گزارش ایرنا، امیر قادری روز یکشنبه در جلسه رفع موانع تولید مهاباد افزود: اشتغال حاصل از رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی جزو برنامه های محوری دولت طی چند سال گذشته بوده و همه دستگاه های اجرایی موظف به همکاری در این راستا هستند.

وی با بیان اینکه جلسات کارگروه رفع موانع تولید باید به صورت پیوسته برگزار شود، ادامه داد: مصوبات این جلسه که جنبه قانونی برای دستگاه های اجرایی دارد باید در مدت زمان تعیین شده انجام شود.

فرماندار ویژه مهاباد اظهار کرد: بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی با تصمیم گیری منطقی و قانونی و مسوولیت پذیری قابل رفع است.

قادری با بیان اینکه برخی از سرمایه گذاران نسبت به رفع مشکلات واحدهای خود ناامید هستند، گفت: وظیفه ماست که به سراغ تمام بنگاه های اقتصادی فعال رفته و مشکلات و موانع آنها را احصا کنیم تا از تمام اختیارات قانونی خود برای رفع آنها اقدام شود.

وی بیان کرد: تکلیف واحدهای غیرفعال نیز برای واگذاری و یا راه اندازی مجدد تعیین شود تا سرمایه گذاری و هزینه های بیت المال به صورت راکد و بدون استفاده باقی نماند.

در این جلسه مشکلات مربوط به ۲ واحد تولیدی و معدنی مهاباد بررسی و تعیین تکلیف شد.

مهاباد با ۲۴۵ هزار نفر جمهیت دارای ۱۲۴ واحد تولیدی و صنعتی دارای پروانه بهره برداری بوده که از این تعداد ۵۹ واحد در شهرک صنعتی و ۶۵ واحد نیز در خارج از این شهرک واقع شده است که ۷۵ واحد از آنها هم اکنون فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha