بیرجند - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس در بازرسی از یک کامیون باری در شهرستان نهبندان ۲۳ تن و ۶۰۰ کیلوگرم روغن مایع خوراکی غیرمجاز را کشف کردند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن شجاعی‌نسب افزود: ماموران انتظامی نهبندان در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک کامیون باری مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی گفت: ماموران با هماهنگی قضایی در بازرسی از کامیون، ۲۳ تن و ۶۰۰ کیلوگرم روغن مایع خوراکی فاقد مجوز را کشف کردند که ارزش ریالی کالای مکشوفه بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان داشت: ماموران در این رابطه یک خودرو را توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و قاچاقچیان افزود: شهروندان می‌توانند با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود از طریق تلفن ۱۱۰ به مراکز پلیس، در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه خود اثرگذار باشند.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و اوایل هفته جاری نیز ماموران پلیس در بازرسی از یک کامیون باری در شهرستان بیرجند، ۲۱ تن روغن مایع خوراکی غیرمجاز را کشف کردند.