۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۴۴
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 84655460
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توقیف بیش از ۱۰ هزار لیتر روغن موتور قاچاق در خوسف

بیرجند - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران انتظامی شهرستان خوسف در بازرسی از یک کامیون، ۱۰ هزار و ۷۹۵ لیتر روغن موتور قاچاق را کشف کردند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن شجاعی‌نسب اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان خوسف در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیون باری مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیون، ۱۰ هزار و ۷۹۵ لیتر روغن موتور را که به‌صورت قاچاق حمل می‌شد، کشف کردند و ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال برآورد شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران در این رابطه یک خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۲۵ تن خاک معدنی غیرمجاز در طبس

فرمانده انتظامی شهرستان طبس هم گفت: ماموران پلیس در بازرسی از یک تریلی، ۲۵ تن خاک معدنی مس و روی غیرمجاز را به ارزش سه میلیارد ریال در این شهرستان کشف کردند.

سرهنگ فاضل مریمی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه "تپه طاق" شهرستان طبس اخباری را مبنی بر حمل و بارگیری خاک معدنی غیرمجاز دریافت کردند که موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار داشت: ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور "عشق‌آباد به بردسکن" شهرستان طبس به یک تریلی حامل بار در حال حرکت مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی، ۲۵ تن خاک معدنی مس و روی غیرمجاز را کشف کردند که ارزش ریالی خاک‌های معدنی کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر سه میلیارد ریال برآورد شد.

وی افزود: ماموران در این زمینه یک خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ مریمی گفت: نیروی انتظامی به منظور تامین نظم و امنیت عمومی با افراد سودجو که برای منافع شخصی خود اقدام به فعالیت‌های غیرقانونی می‌کنند، برابر قانون برخورد خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha