یزد- ایرنا- عضو هیات علمی موسسه علمی و پژوهشی امام‌خمینی (ره) گفت: جهاد تبیین بهترین و مناسب‌ترین راه حل مقابله با هجمه رسانه‌ای دشمنان علیه مردم، دولت و انقلاب اسلامی است .

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام مهدی برهان جمعه شب در مراسم بزرگداشت مرحوم غلامحسین دشتی رییس فقید شورای شهر یزد در مسجد ۱۴ معصوم (ع) مهریز افزود: رسانه‌های گروهی با تهیه اخبار و گزارش‌های مستند و موثق، مردم و جوانان را در جریان دستاوردهای نظام قرار دهند.

وی ادامه داد: دشمنان برای ناامید کردن مردم از ادامه مسیر با جنگ ترکیبی و بهره‌گیری از فضای مجازی تلاش گسترده‌ای را شروع کرده‌اند که باید فعالان رسانه مقابله کنند.

عضو هیات علمی موسسه امام (ره) اظهار کرد: یکی از مسایل مهمی که طی سال‌های اخیر رهبر معظم انقلاب بر اهمیت آن تاکید دارند موضوع جهاد تبیین است .

برهان بیان کرد: خیلی از مردم به خصوص جوانان به دلیل جنگ رسانه‌ای دشمنان در جریان دستاوردهای مختلف نظام و انقلاب اسلامی نیستند.

وی با اشاره به اینکه طرح دستاوردهای انقلاب‌اسلامی باید دقیق، شفاف، واقعی و همراه با ذکر مصادیق باشد گفت: رسانه‌های گروهی نقش محوری مقابل جنگ ترکیبی دشمنان دارند.

کارشناس فرهنگی در ادامه یاد و خاطره مرحوم دشتی را گرامی داشت و گفت: وی نقش مهمی در دوران هشت سال دفاع مقدس و خدمت به مردم در شورای شهر و فردی انقلابی و با بصیرت بود.

برهان بیان کرد: باید تلاش و برنامه‌های فرهنگی، علمی و بصیرتی دشتی توسط رسانه‌های گروهی و متولیان امر تهیه و در جامعه و بین مردم اطلاع‌رسانی شود.